کد خبر : 1599224 | 25 اسفند 1397 ساعت 14:57 | 257.3K بازدید | 0 دیدگاه

طرح ضد مادریدی کاتالان ها

رونمایی از پیراهن جنجالی بارسا برای ال کلاسیکو (عکس)

بارسلونا فصل بعد برای اولین بار در تاریخ خود از پیراهن چهارم استفاده خواهد کرد. پیراهنی که احتمالا حاشیه ساز نیز خواهد بود.

رونمایی از پیراهن جنجالی بارسا برای ال کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپورت امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که سران بارسا تصمیم قطعی خود برای استفاده از پیراهن چهارم در فصل آینده را اتخاذ کرده اند. 

پیراهنی ویژه به رنگ پرچم کاتالونیا (SENEYERA) که قرار است تنها در ال کلاسیکوی لالیگا در سانتیاگو برنابئو مورد استفاده قرار بگیرد. 

تیم ها برای هر فصل سه طرح پیراهن مختلف را استفاده می کنند ولی از یک ماه پیش در جلسه هیئت مدیره بارسلونا تصمیم بر این شد که پیراهن چهارمی فقط برای بازی با رئال در برنابئو تدارک دیده شود. پیراهنی زرد رنگ با چهار نوار مورب قرمز که یک نشانه سمبولیک از بنیانگذار ایالت کاتالونیاست.

 

 

1391102

 

 

پیراهنی الهام گرفته از چهار انگشت خونین جفری ال پیلوس، بنیانگذار کاتالونیا که پس از یک نبرد بزرگ به روی سپر کشیده شد. پرچم ایالت کاتالونیا نیز از همین موضوع الهام گرفته است.

برخی تصور می کنند که این تصمیم پس از دو برد متوالی اخیر بارسا در برنابئو اتخاذ شده ولی تصمیم به روزها قبل از این دو ال کلاسیکو بر می گردد.

 

 

1391101

 

 

بارسلونا و کمپانی نایکی بر سر طراحی این پیراهن ویژه به توافق نهایی رسیده اند. اگر بارسا به فینال لیگ قهرمانان فصل آینده برسد نیز احتمال استفاده از این پیراهن ویژه و جنجالی وجود خواهد داشت.

 

 

1391097

 

 

پیراهن اول بارسا نیز با طرحی شبیه به پیراهن تیم ملی کرواسی خواهد بود که حواشی زیادی را نیز باعث شده است.

 

 

1391105

 

 

 

دیدگاه‌ها