کد خبر : 1599417 | 26 اسفند 1397 ساعت 09:53 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنالیزور استقلال: شفر بمب انگیزه است

خانبان می گوید باشگاه نفت باعث شده تا حساب های او مسدود شود.

آنالیزور استقلال: شفر بمب انگیزه است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی خانبان آنالیزور تیم فوتبال استقلال از آخرین شرایط خود و شرایط این تیم گفت: خدا را شکر با توجه به درایت فنی و تجربه بالای آقای شفر و همینطور مدیریت آقای فتحی روز به روز در حال پیشرفت هستیم. انسجام و  همدلی خوبی بر تیم حاکم هست، همه اعضای تیم و کادر فنی رفیق و دوست هستند و تنها به کمک و موفقیت فکر می کنند. حتی خود من با توجه به عمل جراحی ای که کرده بودم و نیاز به استراحت مطلق چند روزه داشتم ترجیح دادم به جای استراحت در کنار تیم باشم چون واقعا از بودن در این تیم خوشحالم.  تمام این موارد و جو مناسبی که در تیم حاکم هست را مدیون مدیریت بالای آقای شفر هستیم.   


خانبان در ادامه در رابطه با ارتباط وجود جو صمیمی موجود بین کادر فنی و نتایج خوب استقلال اظهار داشت: بنده به عنوان کوچیکترین عضو کادر فنی سه سال هست که در خدمت باشگاه استقلال هستم، میبینم که آقای شفر و سایر اعضای کادر هر روز با چه اشتیاقی وارد محل تمرین می شوند، خود اقای شفر به عنوان یک بزرگتر بمب انگیزه و روحیه هست و همانند یک پدر پیگیر مشکلات احتمالی همه اعضای تیم هست بالاخره کار در هشت کشور مختلف آقای شفر را تبدیل به یک دریای تجربه و علم کرده، همینطور آقای فتحی و مباشری دلسوزانه به فکر فراهم کردن شرایط ایده آل هستند. یک تشکر ویژه از اقای ساشا شفر دارم که همواره مثل یک دوست و برادر کنارم بوده است.


آنالیزور سابق نفت تهران در انتها با گلایه از مسؤولین سابق باشگاه نفت، اظهار داشت: امروز متوجه شدم به دلیل مالیات پولی که نگرفتم حساب های بانکی ام مسدود شده است و واقعا نمیدونم برای پول نگرفته از باشگاهی که دیگر وجود خارجی ندارد باید چه کار کنم.

دیدگاه‌ها