کد خبر : 1599420 | 26 اسفند 1397 ساعت 10:12 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت‌گیت: استرلینگ، اسطوره بعدی فوتبال انگلیس

درحالیکه تیم ملی انگلیس روز جمعه در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا به مصاف جمهوری چک می‌رود، گرت ساوت‌گیت مدعی شد رحیم استرلینگ اسطوره بعدی تیم ملی انگلیس خواهد بود.

ساوت‌گیت: استرلینگ، اسطوره بعدی فوتبال انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه که تیم ملی انگلیس با هدایت گرت‌ ساوت‌گیت در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا به مصاف جمهوری چک می‌رود، با توجه به غیبت احتمالی جردن هندرسون، رحیم استرلینگ باسابقه‌ترین بازیکن انگلیسی‌ها خواهد بود. ساوت‌گیت در آستانه این بازی با تمجید از استرلینگ مدعی شد او اسطوره بعدی فوتبال انگلیس و تیم ملی این کشور خواهد بود.

 

استرلینگ که ستاره باشگاه منچسترسیتی است با 24 سالن سن تا کنون 47 بازی ملی برای سه‌شیرها انجام داده است. با توجه به روند درخشش استرلینگ به نظر می‌رسد او به حضور در تیم ملی ادامه خواهد داد و در آینده نه چندان دور دهمین فوتبالیستی خواهد شد که به باشگاه ملی‌پوشان انگلیسی با 100 بازی ملی خواهد پیوست.

 

1391355

 

گرت ساوت‌گیت در آستانه بازی مقابل جمهوری چک با تمجید از استرلینگ گفت 21 گلی که او در این فصل برای سیتی و تیم ملی به ثمر رسانده نشان می‌دهد که این روزها در اوج قرار دارد.

 

ساوت‌گیت در این باره گفت:" استرلینگ این روزها اعتماد به نفس بالایی دارد. مهاجمی که مقابل دروازه حریف قرار می‌گیرد برای اینکه بتواند موقعیت‌هاش را گل کند قبل از هر چیز به اعتماد به نفس نیاز دارد".

 

1391354

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در پاسخ به سوالی درباره اینکه استرلینگ در نهایت می‌تواند به رکورد چند بازی ملی دست یابد گفت:" سوال خیلی خوبی است چون استرلینگ از سن خیلی کم بازیکن تیم ملی بوده. اینکه فوتبالیستی با این سن و سال، این تعداد بازی ملی در کارنامه داشته باشد واقعا فوق‌العاده است. اگر رحیم به همین ترتیب به درخشش ادامه دهد آینده بسیار روشنی در پیش دارد".

 

 

دیدگاه‌ها