کد خبر : 1599449 | 26 اسفند 1397 ساعت 11:39 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایمان سلیمی: فیلیپ لام نیستم و عاشق تراکتورم

مدافع تراکتور می گوید: در این مقطع به صدرنشینی فکر نمی‌کنیم چرا که فاصله تیم‌ها نزدیک است و با یک نتیجه ممکن است یک تیم چند پله بالا برود یا پایین بیاید.

ایمان سلیمی: فیلیپ لام نیستم و عاشق تراکتورم

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی مدافع تیم تراکتورسازی درخصوص وضعیت تیم تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و با نتایج چند وقت اخیر توانستیم به کورس قهرمانی اضافه شده و به صدر جدول برسیم و امیدوارم با ادامه این روند در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را در اختیار داشته باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

سلیمی همچنین درباره بازی با پدیده گفت: جا دارد به آقای گل‌محمدی و تیم خوبش تبریک بگویم چرا که بازی خیلی خوبی مقابل ما انجام دادند و یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند. ما برای بسته نگه داشتن دروازه مقابل پدیده خیلی تلاش کردیم و خدا را شکر موفق شدیم.

 

مدافع با اخلاق تیم تراکتور در ادامه راجع به پیروزی این تیم در ورزشگاه یادگار امام عنوان کرد: ما در خانه خودمان نباید به تیمی امتیاز بدهیم، چه رقیب نزدیکمان باشد چه تیم پایین جدولی باشد. هواداران خیلی در این مدت به کمک ما آمدند و خوشحالم که آنها را راضی به خانه می‌فرستیم.

 

وی درباره صدرنشینی چند ساعته تراکتورسازی هم گفت: در این مقطع به صدرنشینی فکر نمی‌کنیم چرا که فاصله تیم‌ها نزدیک است و با یک نتیجه ممکن است یک تیم چند پله بالا برود یا پایین بیاید و مهم رتبه‌ای است که در پایان فصل داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای در خور هواداران کسب کنیم.

 

او در پایان هم اظهار داشت: من تمرکز زیادی روی هر بازی می‌گذارم و تمرینات زیادی انجام می‌دهم که در زمین حرکت اضافی نداشته باشم و با یک تصمیم اشتباه باعث نشوم تیمم متضرر شود. دوست ندارم به دلیل کارت گرفتن و محرومیت من باشگاهم متضرر شود و برای همین تا به حال در 2 فصل اخیر کارتی نگرفته‌ام.

 

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه به خاطر کارت نگرفتن به او لقب فلیپ لام داده‌اند گفت: به من لقب فلیپ لام نداده‌اند و خواهش می‌کنم من را با او مقایسه نکنید چرا که لام یک اسطوره است و از بزرگان فوتبال دنیاست.

دیدگاه‌ها