کد خبر : 1599650 | 27 اسفند 1397 ساعت 01:55 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر بتیس

والورده: حریفان هم از بازی مسی لذت می برند

بارسا امشب به لطف درخشش فوق العاده مسی توانست 1-4 در زمین بتیس به پیروزی دست یابد.

والورده: حریفان هم از بازی مسی لذت می برند

به گزارش "ورزش سه"، با این برد بارسا حالا ده امتیاز بیشتر از اتلتیکو دارد و نزدیک تر از همیشه به قهرمانی به نظر می رسد.

 

 

1391688

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« هفته پرتنشی را پشت سر گذاشته بودیم. به خوبی بتیس را در زمینش پرس کرده بودم و خلق موقعیت می کردیم. آنها هم سعی در پرس ما داشتند و این را می دانستیم. بتیس تیمی است که مثل ما به مالکیت توپ علاقه دارد. نمی خواستیم کنترل بازی از دست مان خارج شود. در نیمه اول بتیس خوب بود و در نیمه دوم به بازی ریسکی اقدام کرد. ما هر زمان که به زمین آنها می آمدیم، یک خطر را هم ایجاد می کردیم. امروز با توجه به روش بازی بتیس، تغییر سیستم داشتیم و جواب هم داد.»

 

 

1391668

 

 

مسی:« مسی سه گل فوق العاده زد و باید بگویم که با او همه چیز ساده تر پیش می رود. حتی بتیسی ها هم او را نشویق کردند. بازی او خارق العاده بود. سه گل استثنایی زد و حتی می توانست چهارمی را هم بزند. با وجود اینکه حریفان از او ضربه می بینند؛ اما همچنین از بازی او و از اینکه در چنین مقطعی حضور دارند،  لذت هم می برند. تشویق شدن مسی به همین دلیل بود.»

 

لالیگا:« این یک بازی حیاتی بود؛ چرا که اتلتیکو شکست خورده بود و باید سه امتیاز را کسب می کردیم. اما باید محتاط بود؛ چون هنوز بازی های زیادی باقیمانده است. باید روند پیروزی ها را ادامه داد.»

 

مصدومیت سوارز:« به نظر می رسد که دچار پیچ خوردگی مچ پا شده و باید دید که تیم پزشکی چه نظری خواهد داد. او امشب یک گل استثنایی هم زد.»

 

دیدگاه‌ها