کد خبر : 1599701 | 27 اسفند 1397 ساعت 12:05 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی هواداران از صفتی که کلوپ به کار برد

صفتی که یورگن کلوپ بعد از پیروزی دیروز تیمش مقابل فولام، برای توصیف عملکرد نیمه اول تیمش از آن استفاده کرد، هواداران لیورپول را نگران جدالهای سخت باقی‌مانده تیم‌شان در ادامه فصل کرده.

نگرانی هواداران از صفتی که کلوپ به کار برد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در زمین فولام به مصاف این تیم رفت و موفق شد این تیم را با حداقل اختلاف، با نتیجه 2-1 شکست داده و با اختلاف دو امتیاز نسبت به منچسترسیتی صدرنشین جدول لیگ برتر شود.

 

اما یورگن کلوپ در پایان بازی نشان داد که از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول راضی نیست و برای توصیف عملکرد تیمش در این نیمه از صفت "درب و داغون" استفاده کرد تا در آستانه جدالهای دشوار پایان فصل، هواداران قرمزها را نگران کند. هواداران لیورپول بعد از آن در شبکه‌های اجتماعی نگرانی خود را از این ارزیابی کلوپ ابراز کردند و گفتند انتظار نداشته‌اند که کلوپ در چنین زمان حساسی، نسبت به بازی تیمش نظری تا این اندازه منفی داشته باشد.

 

1391774

 

کلوپ بعد از بازی در گفتگو با شبکه اسکای اسپرتز گفت:"ما در نیمه اول خوب شروع کردیم ولی بعد ریتم بازی را از دست دادیم و همین شد که در نهایت در نیمه اول نمایش درب و داغونی داشتیم. من مربی خیلی باتجربه‌ای نیستم ولی با همین تجربه‌ای که دارم بارها دیده‌ام که تیم‌هایم بعد از بازی در لیگ قهرمانان دچار همین مشکل می‌شوند".

 

کلوپ به پیروزی 3-1 تیمش بر بایرن مونیخ در روز چهارشنبه اشاره می‌کند که باعث صعود مرسی‌سایدی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد تا لیورپولی‌ها در ماه آوریل در این مرحله به مصاف پورتو بروند.

 

 

 

دیدگاه‌ها