کد خبر : 1599816 | 28 اسفند 1397 ساعت 09:26 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای آرسنال، اورمارس در آژاکس ماند

آرسنال که قصد داشت مارک اورمارس را به عنوان اولین مدیر فنی تاریخ باشگاه منصوب کند، این بازیکن سابق خود را از دست داد چرا که اورمارس به جای آرسنال با آژاکس قرارداد همکاری امضا کرد.

خبر بد برای آرسنال، اورمارس در آژاکس ماند

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت مارک اورمارس به عنوان مدیر فنی باشگاه آژاکس آمستردام به شدت مورد توجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته و در حلقه‌های فوتبال اروپا بسیاری موفقیت‌های اخیر آژاکس را مدیون مارک اورمارس می‌دانند. این تمجیدها از اورمارس، بازیکن و وینگر سابق آرسنال باعث شده بود این باشگاه انگلیسی او را به عنوان نامزد اصلی تصدی پست مدیر فنی خود تلقی کند. چرا که توپچی‌ها مدتی است قصد دارند برای اولین بار در تاریخ باشگاه پستی به عنوان مدیر فنی بوجود بیاورند.

 

1391901

 

اما حالا معلوم شده که اورمارس آب پاکی را روی دست آرسنال ریخته و با امضای قرارداد جدید و بلندمدتی با آژاکس تا سال 2024 به خدمت این تیم درآمده است.

 

مدیران آژاکس به شدت در تلاش بودند تا با اورمارس قرارداد جدیدی امضا کنند چرا که از قرارداد قبلی او 18 ماه زمان باقی مانده بود و آژاکسی‌ها که بعد از راه‌یابی به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان از اورمارس بسیار راضی بودند قصد نداشتند مدیر فنی‌شان را از دست بدهند.

 

1391902

 

بر اساس گزارش‌ها در قرارداد جدید مارک اورمارس با آژاکس، دستمزد پایه سالانه او به 800هزار پوند افزایش یافته است و البته پادا‌ش‌هایی هم به صورت جداگانه برای او در نظر گرفته شده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها