کد خبر : 1599864 | 28 اسفند 1397 ساعت 13:42 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

خصوصی سازی سال آینده انجام می‌شود

سلطانی‌فر:استقلال و پرسپولیس باید از گروه صعود کنند

وزیر ورزش می‌گوید از هیئت مدیره جدید پرسپولیس انتظار ادامه شفافیت مالی و مالیاتی ، شکل گیری ارکان و ساختار یک باشگاه ، توسعه منابع درآمدی و توجه بیشتر و بهتر به هواداران و پیشکسوتان را دارد.

سلطانی‌فر:استقلال و پرسپولیس باید از گروه صعود کنند

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر در دیدار اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس گفت : بعد از قانون منع بکار گیری بازنشستگان تغییرات زیادی در ترکیب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتیم و زمان را برای انتخاب بهترین ها و پیشنهاد آنها به مجمع دو باشگاه سر کردیم. بدنبال افرادی بودیم که با توانایی ها و ظرفیت های مختلف بتوانند به این دو باشگاه پر طرفدار کمک کنند 

 

سلطانی فر گفت : انتظار من از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این است که در دوره جدید در موضوعات شفافیت مالی و مالیاتی ، شکل گیری ارکان و ساختار یک باشگاه ، توسعه منابع درآمدی و توجه بیشتر و بهتر به هواداران و پیشکسوتان با برنامه و منسجم کار کنند بخصوص در بخش حسابرسی که توفیقات بسیار خوبی را در این دو سال گذشته داشته ایم.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : در مسابقات لیگ قهرمانان اسیا هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی برسند و از هر دو هیات مدیره ابی و قرمز می خواهم تمامی تدارکات لازم را برای رسیدن تیم های به دور حذفی بکار گیرند.

 

سلطانی فر درباره خصوصی شدن دو باشگاه گفت : قطعا سال آینده فرایند خصوصی شدن دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که مصوب مجلس و دولت محترم است توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود. 

 

وزیر ورزش و جوانان در پایان با یادآوری ارزش بالای برند این دوباشگاه گفت : به طور قطع هیات مدیره استقلال و پرسپولیس برای افزایش در آمد زایی و جذب منابع مالی جدید بایستی برنامه داشته باشند و نگرانی برای هواداران از این بابت نباشد‌.

دیدگاه‌ها