کد خبر : 1599976 | 29 اسفند 1397 ساعت 11:05 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایران به دنبال میزبانی مقدماتی جام ملت ها

فدراسیون فوتبال ایران در تلاش برای میزبانی مقدماتی جام ملت های جوانان آسیا در تهران است.

ایران به دنبال میزبانی مقدماتی جام ملت ها 

به گزارش "ورزش سه"، بازی های مقدماتی جام ملت های جوانان آسیا معمولا در گروه های چهار تیمی و به صورت متمرکز برگزار می شود و تیم های اول موفق به صعود به دور نهایی بازی ها می شوند که بازی های دور نهایی با حضور 16 تیم در یک کشور برگزار می شود. 

 

در سال 2018 تیم ملی جوانان با مربیگری فرهاد پورغلامی در اردن به مصاف تیم ملی جوانان این کشور و دو تیم سوریه و فلسطین رفت اما در نهایت موفق به صعود به جام ملت ها نشد و جام جهانی زیر 20 سال در سال 2019 را از دست داد. 

 

تیم ملی جوانان دو سه ماهی است تمرینات جدی خود را زیر نظر سیروس پورموسوی آغاز کرده است تا برای بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده شود که شهریور ماه احتمالا در تهران برگزار می شود. آخرین میزبانی ایران از مقدماتی جام ملت ها در سال 2015 در مشهد بود که تیم ملی در مصاف با اردن، کویت و نپال 15 گل زد و گل نخورد و به جام ملت ها 2016 بحرین صعود کرد که در این بازی ها با کسب عنوان سومی مشترک به همراه ویتنام به جام جهانی زیر 20 سال صعود کرد. این اتفاق بعد از 16 سال برای تیم ملی جوانان رخ می داد. 

 

گفتنی است اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان از پنجم تا دهم فروردین با حضور 33 بازیکن در مجموعه ورزشی الیاف تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها