کد خبر : 1600050 | 29 اسفند 1397 ساعت 20:25 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

هم قسم شده ایم که از گروهمان صعود کنیم

اسماعیلی : فرقی نمی کند چه کسی دردروازه قرار بگیرد

یکی از دروازه بان های حاضر در اردوی تیم المپیک ضمن درخواست از مردم برای حضور در ورزشگاه گفت برای صعود از گروه هم قسم شده اند .

اسماعیلی : فرقی نمی کند چه کسی دردروازه قرار بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، معراج اسماعیلی با تبریک سال جدید و آرزوی سالی پربار، توام با سلامتی در باره شرایط تیم امیداظهار داشت:« اولین بازی ما در روزجمعه برگزار خواهد شد و در درجه اول از همه مردم دعوت می کنم برای اولین بازی تیم امید که در برابر ترکمنستان برگزار خواهد شد در ورزشگاه حضور پیدا کنند. چرا که همواره اولین بازی به عنوان سخت ترین دیدار  محسوب می شود . ضمن آنکه تشویق های مردم می تواند روحیه مضاعفی برای همه بازیکنان باشد.» 


سنگربان تیم فوتبال ذوب آهن درادامه با توجه به مصدومین تیم ملی گفت:« متاسفانه تعدادی از بچه ها را به علت مصدومیت در اختیار نداریم  اما همه بازیکنان و اعضای کادر فنی بدون توجه به مشکلات هم قسم شده ایم که با صلابت هر چه تمام تر از گروهمان صعود کنیم.» 


اسماعیلی با اشاره به حضور سه گلر لیگ برتری در اردو نیز خاطر نشان کرد:« خدا را شکر تیم ملی دراین پست بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. واقعا برای هیچ کدام از ما فرقی ندارد که کدام یک در درون دروازه قرار بگیرد.»


وی در خاتمه با درخواست از مردم برای حضورشان در استادیوم گفت:« از مردم می خواهیم که در راه شکستن این طلسم 44 ساله به ما کمک کنند و با تشویق در ورزشگاه به همه بچه ها روحیه بدهند »

دیدگاه‌ها