کد خبر : 1600090 | 01 فروردين 1398 ساعت 08:20 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

آینده از آن تراکتور است

شجاعی: توجهی به نقدها ندارم

علی ضیا در برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان مسعود شجاعی، بازیکن تیم فوتبال تراکتوسازی و کاپیتان تیم ملی بود.

شجاعی: توجهی به نقدها ندارم 

به گزارش ورزش سه، شجاعی در ابتدا گفت: من فقط تا به حال به برنامه عادل فردوسی پور و برنامه ای در شبکه دو که آقای کوثری اجرا می کردند رفته ام و این اولین برنامه اجتماعی است که می آیم.


وی در بخشی از برنامه با اشاره به حضور افراد سیاسی در ورزش، تاکید کرد: نمی گویم از سیاست خوشم نمی آید اما به نظرم اگر هر کسی در زمینه کاری خودش باشد بهتر است. اگر هم روزی بخواهم وارد عرصه سیاست شوم مرتبط با رشته ورزشی ام خواهد بود.

 

1392234


شجاعی تصریح کرد: به همه منتقدان احترام می گذارم اما خیلی توجهی به نقدها ندارم، کارم خودم را می کنم و حواسم به کاری که مربی از من خواسته، است.


کاپیتان تیم ملی در پاسخ به اینکه تاکتیک کی روش برای جلوگیری از باخت بعد از خوردن گل اول چه بوده که هیچ بازی را در صورتی که اول گل خورده بودند با برد به پایان نرسانده اند، گفت: این اتفاق زیاد پیش نیامد و فقط تورنومنت های بزرگ بوده که ما به مشکل خورده ایم و باخته ایم ولی در جام جهانی گروه مرگ را فقط با یک باخت طی کردیم.

 

1392233


وی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید قهرمان می شوید یا خیر، گفت: امیدوارم قهرمان شویم، ما 7، 8 ماه است کنار هم هستیم، تلاش شده تیم خوبی تشکیل شود. معمولا تیم هایی که مدت زمان زیادی کنار هم هستند و شناخت بیشتری از هم دارند می توانند موفق شوند ما همه اینها را داریم و نگاهی به قهرمانی هم داریم اما می خواهیم پله به پله جلو برویم و اتفاقات خوب برایمان بیفتد. اگر این اتفاق در سال اول بیفتد که خیلی خوشحال می شویم اما می دانیم که این تیم آینده دار است.


وی در پایان گفت: به اندازه خودم سعی کردم در تیم سهمم را ادا کنم و تلاش می کنم.

 

1392236

 

شجاعی همچنین در بخشی از برنامه در واکنش به ماجرای برنامه نود اظهار کرد: من نمی خواهم به قضیه فردوسی پور دامن بزنم و آتش قضیه را تند کنم. آقای پرویز پرستویی که از بازیگران مورد علاقه من است گفت به تلویزیون نروید و آن را تحریم کنید. ولی من گفتم باید آمد و حرف زد.


وی افزود: به نظر من آدمها باید سرجایشان باشند و نود با عادل فردوسی پور شناخته شده و عادل نود را ساخته و این برند عادل است و کسی دیگر نمی تواند آن را بسازد.


کاپیتان تیم ملی تاکید کرد: نمی خواهم به آقای فروغی مدیر شبکه سه حمله کنم فقط می گویم مدیریت کنید این قضیه حل بشود اگر عادل را از دست بدهید خیلی از بینندگان شبکه را از دست می دهید و مخاطبان با تلویزیون قهر می کنند. مدیران کمک کنند این اتفاق نیفتد.

 

1392237

دیدگاه‌ها