کد خبر : 1600185 | 01 فروردين 1398 ساعت 23:07 | 67.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و بارسا به دنبال این مدافع هستند

مدیر برنامه های میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، ادعا کرد که این بازیکن مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته است.

رئال و بارسا به دنبال این مدافع هستند

به گزارش "ورزش سه"، اشکرینیار 24 ساله که در تابستان 2017 از سمپدوریا به اینتر پیوست، خیلی زود به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم تبدیل شد. او در 76 دیداری که تاکنون برای اینتر انجام داده، 4 گل به ثمر رسانده است.

اکنون میتال هالیس، مدیر برنامه های این ملی پوش اسلواک، ادعا کرده که او مورد توجه بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته و ممکن است او در تابستان، سن سیرو را ترک کند.

او به خبرنگاران گفت:" رئال مادرید می خواهد او را به خدمت بگیرد؛ همین طور بارسلونا. هرکدام که بتوانند اینتر را متقاعد کنند، در تابستان با او قرارداد امضا می کند. اشکرینیار یک حرفه ای تمام عیار است.

 

1344318

 

اگر رئال مادرید او را بخواهد، می تواند او را به خدمت بگیرد اما ایجنت های دیگر هم هستند که بسیار مشتاق هستند تا بازیکنان شان را به جایی که می خواهند، ببرند.

مینو رایولا که مدیر برنامه های زلاتان و پوگباست، شاید تلاش کند تا اشکرینیار را گمراه کند اما این بازیکن با کمپانی ما قرارداد دارد.

اینتر برای خرید اشکرینیار 28 میلیون یورو به سمپدوریا پرداخت و 6 ماه بعد، منچسترسیتی با پیشنهادی 55 میلیون یورویی از راه رسید. اکنون او ارزشی حدود 100 میلیون یورو دارد. هر انتقالی با دخالت دلال ها پیچیده خواهد بود."

دیدگاه‌ها