کد خبر : 1600378 | 03 فروردين 1398 ساعت 14:44 | 82.7K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشکاران پیشتاز کمک به سیل زده ها

قهرمانان روزهای مصیبت؛ از عادل تا الناز

ملی پوش قایقرانی ایران در روزهای اخیر به یاری هم استانی های سیل زده خود رفته و از مردم هم می خواهد که گلستانی ها را از یاد نبرند.

قهرمانان روزهای مصیبت؛ از عادل تا الناز

به گزارش "ورزش سه"، عادل مجللی، قهرمان قایقرانی ایران یکی از ورزشکارانی است که در روزهای نخست نوروز 98 به جای تفریح و بودن در کنار خانواده به یاری هم استانی های خود که در چند روز به خاطر سیل دچار آسیب شده اند، شتافت.


دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2014 اینچئون که زاده یک فروردین 1372 است، روز تولد خود را کنار سیل زدگان گلستان سپری کرد و حالا بعد از گذشت چند روز هنوز هم معتقد است مردم این منطقه نیاز به کمک دارند.

 

1392554

 

عادل مجللی درباره حضورش در میان سیل زدگان استان گلستان در کنار ورزشکارانی همچون سردار آزمون و الناز کمپانی به "ورزش سه" گفت: متاسفانه بعد از گذشت چند روز هنوز هم وضعیت تغییری نکرده و مردم نیاز به کمک دارند. خود مردم دست به دست هم دادند و سعی می کنند به یکدیگر کمک کنند؛ وگرنه از مسئولان که خبری نیست. برخی از مسئولان به من می گفتند بیایید با هم به میان مردم برویم که من قبول نکردم. من هم یکی از این مردم هستم و هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم.


وی افزود: دم کسانی که شب و روز عید به هموطنان خود کمک می کنند، گرم. ورزشکاران هم سعی کردند مثل همیشه کنار مردم باشند. باور کنید من نه سر سفره هفت سین نشستم و نه تولدم که یک فروردین بود را جشن گرفتم. 

 

1392508


مجللی در ادامه درباره اینکه با قایقران بودن او می تواند به مردم سیل زده کمک کند، گفت: من هر کاری که بلدم را انجام می دهم تا کمک کنم. باور کنید هنوز هیچ چیز درست نشده و از مردم هم می خواهم هر طور که می توانند به هموطنان خود یاری دهند. خودشان را جای مردم این منطقه بگذارند که شب و روز عید زندگی شان را از دست داده اند. 


قهرمان قایقرانی ایران در پایان گفت: تا زمانی که زندگی مردم به حالت عادی بازگردد، ما در منطقه هستیم. از مسئولان و همچنین مردم می خواهم هر طور که می توانند کمک های خود را به مناطق سیل زده برسانند.

 

1392507

دیدگاه‌ها