کد خبر : 1600442 | 04 فروردين 1398 ساعت 00:16 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: در مورد کینگزلی کومان ریسک نمی‌کنم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، تاکید کرد که قصد ندارد در دیدار مقابل ایسلند در مقدماتی یورو 2020، از کینگزلی کومان استفاده کند و به جای او، بلیز ماتوئیدی را به میدان خواهد فرستاد.

دشان: در مورد کینگزلی کومان ریسک نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کومان در جریان گرم کردن پیش از دیدار جمعه شب مقابل مولداوی دچار آسیب دیدگی شد و دشان به جای او، ماتوئیدی را به میدان فرستاد.

کومان به تازگی مصدومیت از ناحیه همسترینگ را پشت سر گذاشته بود و دشان تایید کرد که قصد ندارد برای دیدار دوشنبه شب برابر ایسلند، در مورد این بازیکن ریسک کند.

او به خبرنگاران گفت:" کینگزلی کمی از ناحیه پشت احساس ناراحتی می کرد و همین باعث کشیدگی عضله ران او شد. او نمی توانست به راحتی حرکت کند.

من اینجا نیستم تا فرصت را از کسی بگیرم. من مشکلی با استفاده از ماتوئیدی ندارم. او کار تیمی را مختل نمی کند."

لوکاس دینیه، مدافع چپ اورتون، هم پیش از دیدار مقابل مولداوی دچار مصدومیتی مشابه با کومان شد و دشان اعلام کرد که آسیب دیدگی این بازیکن، شدیدتر از کومان بوده است.

" به نظر می رسید مشکل کینگزلی کمتر از لوکاس است. لوکاس از ناحیه ران احساس ناراحتی می کرد. مصدومیت خاصی نبود اما نمی شد از او استفاده کرد.

فرانسه موفق شد با گل های آنتوان گریزمان، رافائل واران، الیویه ژیرو و کیلیان امباپه مقابل مولداوی به پیروزی برسد و دشان از شاگردانش خواست برای دیدار با ایسلند، دچار غرور نشوند.

" ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. اما این دیدارها به هر حال پیچیده هستند. بازیکنان به خوبی بازی را مدیریت کردند. ما در هیچ دامی نیفتادیم.

همه مهاجمان گل زدند و هرچه بیشتر، بهتر. مقابل ایسلند، همه چیز به خودمان بستگی دارد. ما کیفیت لازم را داریم و همه این را دیدیم. ما به مولداوی فرصت سازمان دهی ندادیم و باید به همین روند ادامه بدهیم زیرا دیدار بعدی، سه روز بعد است."

دیدگاه‌ها