کد خبر : 1600485 | 04 فروردين 1398 ساعت 12:59 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

عید دیدنی در آزادی

18:45؛ ایران و تماشاگران – یمن

ساعت 18:45 در استادیوم آزادی تیم امید دومین بازی خود در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو را در برابر یمن آغاز خواهد کرد به این امید که به نسبت بازی اول تماشاگران بیشتری را حامی خود ببیند.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی همانند بازی قبلی تماشای آن برای تماشاگران رایگان خواهد بود و بهانه خوبی برای عید دیدنی رفقا در استادیوم آزادی خواهد بود به خصوص که این حضور جوانان پر احساس ایرانی را برای ثبت یک پیروزی پر گل و نزدیک شدن به صعود به المپیک ترغیب خواهد کرد. صعودی که بیش از 4 دهه است که خود را به فوتبال ایران نشان نمی دهد اما شاید این بار امیدها پر رنگ تر از گذشته باشد.

 

کرانچار اما در بازی نخست تیمش را با ترکیبی متفاوت به میدان فرستاد شاید به این خاطر که نمی خواست ترکیب اصلی ایران برای جدی ترین رقیب یعنی عراق رو شود و قطعا در بازی امروز با یمن هم شاهد حضور برخی از بازیکنان ذخیره در ترکیب تیم خواهیم بود. خوشبختانه کرانچار هم یک تیم خوب روی نیمکت دارد و این دست او را برای بکار بردن ایده های مختلف باز گذاشته است. به گواه کارشناسان بازی ایران – عراق در روز پایانی بازی ها مشخص کننده چهره تیم صدرنشین خواهد بود. هر چند بازی امروز عراق با ترکمنستان هم معادلات جدول در این گروه را روشن تر خواهد کرد.

 

ترکمنستان که در بازی اول در برابر ایران شکست خورده است امروز در برابر عراق دیگر تیم مدعی گروه همه توان خود را بکار می گیرد تا امیدهایش برای صعود دست کم به عنوان تیم دوم باقی بماند. در این صورت اگر ایران به یک پیروزی پر گل در برابر یمن دست یابد امکان صدرنشینی خواهد داشت و در بازی آخر تساوی در بازی به سود ایران خواهد بود.

 

 

مهره های تیم امید امروز بیشترشان جز نیروهای کلیدی لیگ برتر به حساب می آیند و قطعا صعود به المپیک 2020 توکیو خارج از توان آنها نیست هر چند رسیدن به این مهم سخت خواهد بود. برخی از بازیکنان تیم امید بازیکن سابق تیم ملی جوانان هستند که بازی در جام جهانی زیر 20 سال را هم تجربه کردند و چه تجربیات گرانبهایی که از بازی در برابر تیم هایی چون پرتغال، انگلیس و... به دست آوردند.

 

میل به بازی تهاجمی امیدها و ایده های تهاجمی کرانچار بهانه خوبی برای صعود به المپیک 2020 توکیو است کما اینکه در بازی با ترکمنستان تیم امید موفق به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه حریف شد. به همین بهانه امروز تماشاگرانی که برای تماشای بازی ایران در برابر یمن به استادیوم آزادی می آیند شاهد یک بازی زیبا خواهند بود. بازی ای که می تواند هر تماشاگری را به وجد بیارود.

دیدگاه‌ها