کد خبر : 1600514 | 04 فروردين 1398 ساعت 13:50 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: مرگ را به چشم دیدم!

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، اعلام کرد با توجه به تجربه یک بیماری سخت، رقابت قهرمانی لیگ برتر برایش مسئله مرگ و زندگی نیست.

فن دایک: مرگ را به چشم دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک در سال 2012 و زمانی که برای خرونینگن بازی می کرد، دچار مشکل آپاندیس شده بود و با توجه به پارگی این عضو، خطر مرگ او را تهدید می کرد. او به دلیل این مشکل، 13 روز در بیمارستان بود و هفته های پایانی فصل 12-2011 را از دست داد. او اکنون اعلام کرد با توجه به این شرایط، رقابت قهرمانی لیگ برتر را مسئله مرگ و زندگی نمی بیند.

او به میرر گفت:" من مرگ را به چشم دیدم و این تجربه وحشتناکی بود. برای اولین بار در زندگی ام، فوتبال هیچ معنایی برایم نداشت. اصلا برایم مهم نبود. تنها مسئله این بود که تلاش کنم زنده بمانم.

 

 

1362909

 

من و مادرم هر دو دعا می کردیم و صادقانه بگویم، احتمالات ممکن را بررسی می کردیم. در یک مقطع، من باید مدارک را امضا می کردم. تنها یک خواسته داشتم. اگر در بیمارستان مُردم، بخشی از پولم به مادرم برسد.

هیچ کسی نمی خواست این احتمال را در نظر بگیرد اما من باید با آن کنار می آمدم زیرا این احتمال وجود داشت که من بمیرم.

به یاد دارم که در رختخواب بودم. تنها چیزی که می توانستم ببینم، لوله ها و سیم ها بود. بدنم از کار افتاده بود. هیچ کاری نمی توانستم بکنم. بدترین چیزها از ذهنم عبور می کرد."

دیدگاه‌ها