کد خبر : 1600622 | 05 فروردين 1398 ساعت 11:44 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک نام غیرمنتظره برای نیمکت بایرن مونیخ!

ممکن است در فصل بعد دیگر شاهد حضور نیکو کوواچ روی نیمکت بایرن مونیخ نباشیم.

یک نام غیرمنتظره برای نیمکت بایرن مونیخ!



به گزارش "ورزش سه"، نیکو کوواچ بعد از سپری کردن دورانی موفق در فرانکفورت، در ابتدای فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت اما شروعی نه چندان خوب در بوندسلیگا و ایجاد فاصله فراوان با دورتموند در صدر جول باعث شد شایعات زیادی در مورد آینده او بوجود آید.

 

1388408

 

اگرچه بایرن مونیخ در هفته های اخیر با پیروزی های متوالی و البته بهره گیری از افت غیرمنتظره دورتموند موفق به جبران فاصله شدند و در حال حاضر با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند، اما حذف از لیگ قهرمانان برابر لیورپول دوباره جایگاه سرمربی کروات را لرزان کرده است.

 

حالا تله فوت مدعی شد مدیران باشگاه آلمانی به دنبال برکناری کوواچ و استخدام توماس توخل، سرمربی جوان پاری سن ژرمن برای فصل بعد هستند. توخی نیز که در ابتدای فصل جاری هدایت تیم متمول فرانسوی را بر عهده گرفته، همانند کوواچ در لیگ قهرمانان توفیقی نداشته و شکست عجیب برابر منچستریونایتد، باعث وداع تلخ آنها با این رقابت ها شده است.

 

همچنین اخباری در مورد تمایل پاری سن ژرمن به تمدید قرارداد توخل تا سال 2021 به گوش می رسد و در صورت تمایل آنها به ماندن سرمربی آلمانی، بعید است بایرن شانسی برای همکاری با توخل داشته باشد.

دیدگاه‌ها