کد خبر : 1600636 | 05 فروردين 1398 ساعت 12:45 | 83.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیاطین سرخ به دنبال تاراج رئال مادرید!

منچستریونایتد قصد دارد در تابستان امسال برای جذب دوستاره بزرگ رئال مادرید اقدام کند.

شیاطین سرخ به دنبال تاراج رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، گرچه بعد از ورود زین الدین زیدان، رئال مادرید قصد دارد در تابستان امسال دست به خریدهای بزرگی بزند، اما نشریه میرر مدعی شد آنها باید مراقب تحرکات یونایتد نیز در بازار نقل و انتقالات باشند زیرا رافائل واران و تونی کروس مورد توجه این تیم قرار گرفته اند و با توجه به نارضایتی هر دو بازیکن از شرایطی که در برنابئو دارند، احتمال رخ دادن این انتقال ها خیلی هم کم نیست.

 

1392785

 

بعد از سپری کردن فصلی دشوار، تونی کروس 29 ساله به دنبال چالشی جدید است و اگرچه او تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، اما یونایتد می تواند هافبک پاسور آلمانی را با مبلغ 50 میلیون پوند جذب کند. تونس کروس در سال 2014 و در دوران حضور دیوید مویس در اولدترافورد نیز در آستانه انتقال به یونایتد قرار داشت اما در نهایت این انتقال منتفی و او راهی برنابئو شد.

 

همچنین طبق ادعای مارکا، رافائل واران نیز از شرایط خود در رئال مادرید ناراضی بوده و به هم تیمی های خود گفته قصد دارد راهی منچستریونایتد شود. تیم قرمزپوش انگلیسی سالهاست در تلاش برای جذب واران است و با توجه به علاقه خود این بازیکن به نهایی شدن این انتقال، یونایتد می تواند در تابستان واران را به خدمت بگیرد.

 

دیدگاه‌ها