کد خبر : 1600654 | 05 فروردين 1398 ساعت 14:08 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک حرفی برای گفتن نداشت؛

کابوس آلمانی دست بردار مدافع هلندی نیست! (عکس)

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، در فصل جاری یک مغلوب تمام عیار برابر لروی سانه بوده است.

کابوس آلمانی دست بردار مدافع هلندی نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیشب موفق شد در دیداری جذاب 2-3 در خاک هلند به پیروزی رسیده و انتقام ناکامی های چند ماه قبل خود در مقابل لاله های نارنجی را در آمستردام بگیرد.

 

1392745

 

در نیمه اول لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی با یک ضربه زیبا درون محوطه، گل اول ژرمن ها را به ثمر رساند و یک بار دیگر فن دایک را ناکام گذاشت. البته این اولین باری نبود که در فصل جاری لروی سانه مقابل فن دایک نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشته است.

 

لروی سانه در تمام نبردهای خود با فن دایک در فصل جاری پیروز بوده و گرچه مدافع هلندی در ماه های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته و یکی از عوامل موفقیت لیورپول بوده، اما برابر سانه حرفی برای گفتن نداشته است.

 

1392812

 

در دیدار رفت لیورپول و منچسترسیتی، فن دایک در دقایق پایانی روی لروی سانه مرتکب خطای پنالتی شد که البته ضربه ریاض محرز به آسمان رفت و سیتیزن ها فرصت کسب پیروزی را از دست دادند.

 

در دیدار برگشت لیگ ملت های اروپا در گلزن کرشن نیز این ماجرا تکرار شد و این بار وینگر جوان موفق شد گل اول تیم ملی آلمان را وارد دروازه هلند کند.

 

1392810

 

در بازی مهم و تعیین کننده سیتی مقابل لیورپول در دور برگشت نیز لروی سانه در نقش منجر گواردیولا ظاهر شده و گل پیروزی بخش سیتیزن ها را به ثمر رساند تا آنها دوباره به کورس قهرمانی لیگ برتر بازگردند.

 

1392811

 

البته دیگر ستاره جوان آلمان، سرژ گناربری نیز مقابل فن دایک فوق العاده ظاهر شد و گل دوم ژرمن ها با حرکت تماشایی او در عرض در مقابل کاپیتان لاله های نارنجی و ضربه ای فنی به ثمر رسید.

 

اما این سناریو دیشب نیز تکرار شد و لروی سانه نشان داد کابوس یکی از سه مدافع برتر وسط جهان در ماه های اخیر، لقب مناسبی برای اوست.

دیدگاه‌ها