کد خبر : 1600682 | 05 فروردين 1398 ساعت 16:34 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

وظیفه خطیر مهاجمان در بازی مقابل عراق

اسلحه سرد زلاتکو، از کرمانشاه تا بوشهر

دو مهاجم تیم المپیک ایران در دیدار روز گذشته مقابل المپیک یمن بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند .

اسلحه سرد زلاتکو، از کرمانشاه تا بوشهر

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال المپیک ایران روز گذشته موفق شد تیم فوتبال المپیک یمن را با سه گل شکست دهد تا با کسب 6 امتیار از دو بازی و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به عراق در مکان دوم قرار بگیرد.


در دیدار دیروز که در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شده بود دو بازیکن خط حمله تیم ملی ایران محمد مهدی مهدی خانی مهاجم آماده این روزهای تیم امید و مهدی قائدی مهاجم باشگاه استقلال درغیاب اللهیار صیاد منش و محمد سلطانی مهر به خوبی توانستند جای خالی آنها را پر کنند .


مهدی خانی در این دیدار با ثبت یک گل و یک پاس گل و مهدی قائدی نیز با دادن دو پاس گل نقش مهمی در پیروزی سه بر صفر تیم امید در برابر یمنی ها ایفا کردند.


این دو بازیکن که هردو دیدار تیم ملی در ترکیب ثابت تیم حضور داشتند به نظر می رسد در مصاف حساس با تیم فوتبال المپیک عراق نیز از ابتدا به میدان بروند . این در شرایطی است که امید های ایران درصورتی می توانند به عنوان تیم اول از گروه صعود کنند که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و در واقع خط حمله ایران وظیفه سنگینی را در دیدار فردا بر دوش خواهد کشید .


از طرفی مهدی قائدی حالا با فراموش کردن حاشیه ها می تواند با گلزنی درمقابل عراق و صعود ایران به مرحله بعد به نوعی  نظر مردم را در جهت حل مشکلاتش همراه سازد و مهدی باید از فرصت نهایت استفاده را ببرد.

دیدگاه‌ها