کد خبر : 1600684 | 05 فروردين 1398 ساعت 16:46 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

سلاح مهلک کرانچار؛

امیدها در ضربات ایستگاهی شوخی ندارند (عکس)

پنچ گل از شش گل شاگردان کرانچار در دو بازی قبلی از روی ارسال ها ثبت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سرمربی تیم فوتبال یمن از قدرت شاگردان کرانچار روی ضربات ایستگاهی و اینکه مهار آنها روی این ضربات کار بسیار سختی است، گفت و واقعیت هم غیر از این نیست.
امیدهای ایران در شرایطی موفق به کسب پیروزی 3 بر 1 برابر ترکمنستان شدند، که گل اول بازی با پاسکاری های متوالی روی زمین به دست آمد و البته ضربه امیر روستایی پس از برخورد به مدافعین ترکمنستان به اشتباه وارد دروازه خودی شد تا آمار صد در صدی گل های ثبت شده بازیکنان ایران روی ارسال ها و ضربات ایستگاهی باشد.

 

دو گل دیگر شاگردان کرانچار مقابل ترکمنستان روی ضربات ایستگاهی ثبت شد؛ گل دوم را با شوتی سهمگین نورافکن ثبت کرد و گل سوم هم با ارسال از کناره ها به دست آمد.

 

1392836

 

در دیدار برابر یمن هم شرایط جز این نبود؛ تیم زیر 23 سال ایران در نهایت و پس از حملات متعددی که داشت، روی یک ضربه کرنر به گل اول بازی دست یافت و سپس روی ارسال بسیار خوب محمد مهدی خانی گل دوم بازی با  دو ضربه سر پیاپی از جبیره ثبت شد. آخرین گل هم در شرایطی ثبت شد که ارسال مهدی قائدی روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر عجیب مهدی خانی به گل سوم بدل شد تا شاگردان کرانچار نشان دهند تمرینات زیادی روی ضربات ایستگاهی داشته اند.

 

با این حال جدال اصلی امیدها در دیدار سوم خواهد بود که روز آینده برابر عراق قرار می گیرند؛ عراق تا اینجا آمار بهتری نسبت به ایران ثبت کرده و همین موضوع می تواند موفقیت امیدها در بازی سوم با ادامه روند دو بازی قبلی را با صعود به دور بعدی مقدماتی المپیک 2020 شیرین تر هم بکند.

 

1392837

 

عکس ها از: پیام پارسایی

دیدگاه‌ها