کد خبر : 1600820 | 06 فروردين 1398 ساعت 18:57 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش: تساوی مقابل کره جنوبی عادلانه تر بود

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا، معتقد است دروازه بان کره جنوبی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

کی روش: تساوی مقابل کره جنوبی عادلانه تر بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب برتری مقابل ژاپن در اولین دیدار دوستانه، تیم ملی کلمبیا ساعتی قبل در سئول با نتیجه 1-2 مغلوب کره جنوبی شد و کی روش در خصوص این دیدار صحبت کرده است.

 

1392977

 

کارلوس کی روش گفت: "نتیجه برای من در اولویت بعدی قرار دارد و آنچه امروز مدنظرم بود عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی کلمبیا است. عملکرد لوییس دیاز و سباستین ویا مورد علاقه من بود، چنین بازیکنانی در این بازی ها رشد کرده و کسب تجربه می کنند و برای بازی های آینده آماده می شوند. درک کنید که چنین بازی هایی بسیار دشوار و سریع است و من عملکرد کلمبیا را خوب دیدم.

 

در نیمه اول تیم ملی کره جنوبی نمایش بهتری نسبت به ما ارائه داد اما باید پذیرفت ایجاد تغییرات زیاد در تیم کمی شرایط را غیرطبیعی می سازد. من علاقه داشتم واکنش تیم را به تغییرات ببینم و ورود خامس در نیمه دوم راه حل بسیاری از مشکلات بود.

 

شرایط در دو نیمه بسیار متفاوت بود و من فکر می کنم کلمبیا در نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد. ما کنترل بازی را در دست گرفته و توپ را خوب به حرکت درآوردیم اما دروازه بان کره جنوبی عملکرد بسیار خوبی داشت و دو یا سه موقعیت خوب را گرفت و من فکر می کنم مساوی نتیجه عادلانه تری بود. ما هر کاری کردیم تا مغلوب نشویم اما فوتبال اینگونه است."

دیدگاه‌ها