کد خبر : 1600823 | 06 فروردين 1398 ساعت 19:12 | 94.8K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان دوسال مهم را از دست داده

منصوریان:اوساگونا ناراحت است سرش را به دیوار بکوبد

سرمربی ذوب‌آهن بعد از دربی اصفهان در واکنش به اعتراض مهاجم تیمش گفت تنبیه بزرگ مالی برای او در نظر می‌گیرد اما نمی‌تواند در مسابقات از اوساگونا استفاده نکند.

منصوریان:اوساگونا ناراحت است سرش را به دیوار بکوبد

 

به گزارش “ورزش سه” علیرضا منصوریان پس از تساوی ۱-۱ تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر سپاهان در دربی اصفهان مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: اولین دربی اصفهان را تجربه می‌کردم و کیفیت متفاوتی با دربی تهران داشت. در تهران اول کار فیزیکی می‌کنند و بعد کار فنی. بازی خیلی خوب و باکیفیت بود. حدود 70 دقیقه از 90 دقیقه مالک بازی بودیم. ما می‌دانستیم در زمین حریف بازی می‌کنیم و از لحاظ جمعیت تعدادمان کمتر است و حتما باید سه بازیکن سپاهان مثال کیانی، کومان و زوج مهرداد محمدی و کی‌روش را کنترل می‌کردیم که این اتفاق عالی انجام شد. می‌توانستیم خیلی زود به گل برسیم و نزدیک به ۱۰ ضربه ایستگاهی داشتیم که با بی دقتی از دست رفت. در نیمه دوم توانستیم کاملا مسلط باشیم. اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد شرایط بازی به طور کلی تغییر پیدا می‌کرد. برگشتن به جریان مسابقه توسط جوانان باعث افتخار است. به لحاظ تاکتیکی بسیار راضی هستیم و سعی می‌کنیم مسیر خوبمان را ادامه دهیم.

 

*تا آخر پشت داوران می‌ایستم
در مورد پنالتی هم خیلی از بچه‌ها گفتند داخل محوطه بوده یا بیرون که به آن‌ها گفتم ما خیلی دور هستیم و تنها کمک داوران می‌توانند تشخیص بدهند. جنب و جوش ما کنار خط با مسائل داوری قاطی می‌شود اما روی صحبت ما بازیکنان هستند. هم‌چنان اگر می‌باختیم و پنالتی هم گل می‌شد به دا‌ور احترام می‌گذاشتیم. باید احترام بگذاریم وگرنه روند بازی از دست داور خارج می‌شود. در مورد اخراج عباسی هم خیلی دور بودم و نمی‌دانم اخراجش درست بود یا نه. در مورد داوری هیچ حرفی نمی‌زنم. در بازی پارس جم به داوری باختیم و حرفی نمی‌زنیم. مسیرمان را ادامه می‌دهیم و پشت داوران می‌ایستیم.

 

*قلعه نویی را خیلی دوست دارم اما باید می‌بردیم
دوست ندارم ادبیاتم به گونه‌ای باشد که به جایگاه سپاهان توهین شود. عملکرد فنی بچه‌های ما می‌طلبید که امروز برنده بازی باشیم. بازیکنان ما با توجه به سن کمی که دارند،‌ فوق‌العاده خوب و مالکانه بازی کردند. آنها از سپاهان نترسیدند و ایراد ما جایی می‌شد که سپاهان مستقیم بازی می‌کرد. خیلی از بچه‌های ذوب‌آهن راضی هستم. قلعه‌نویی را فوق‌العاده دوست دارم و برای او احترام زیادی قائلم. سال‌های زیادی کنار قلعه‌نویی بازی کردیم و او چند سال مربی من بوده است، اما اگر بازیکنان ما کمی دقت می‌کردند، لیاقت برد را هم داشتند. پس از پنالتی کاملاً به بازی برگشتیم و جریان بازی را کنترل کردیم. در رابطه با امکانات هم باید بگویم نقش جهان امکانات عالی دارد و اگر به اتاق کنفرانس رسیدگی شود و مسیرش بهبود یابد عالی می‌شود. اگر ۵ استادیوم برتر در ایران داشته باشیم، قطعا نقش جهان و فولادشهر جزو اولین‌ها هستند. در اصفهان مربیان دغدغه امکانات ندارند و اینجا اصلا مشکلی نیست و مربیگری با تمام تمرکز انجام می‌شود.

 

*اوساگونا اگر ناراحت است سرش را به دیوار بکوبد
هر علتی داشته اصلا پسندیده نیست. اگر هم فردا بیاید بگوید که از عملکردم راضی نیست باید در خانه سر خود را به دیوار بکوبد و اصلا مشکلی نیست. قطع به یقین تنبیه می‌شود و آن هم تنبیه مالی. الان در شرایطی نیستیم او را از مسابقه کنار بگذاریم و می‌توانیم اواخر کار تنبیه مالی خوبی بکنیم تا به اصول باشگاه توهین نکند.

 

*از نقطه قوت سپاهان، نقطه ضعف ساختیم
همه مربیان و تیم‌ها می‌دانستند که سپاهان از روی ارسال و ضربه کاشته به گل می‌رسند و قوی هستند. به لحاظ فیزیکی هم سپاهان نشان داده درگیری زیاده دارند و ما این را شناسایی کرده بودیم. میانگین قدی ما هم بلندتر از سپاهان است و توانستیم برتری داشته باشیم. با تجربه‌ای که من کسب کردم هر تیم نقطه قوتش می‌تواند نقطه ضعفش نیز باشد.

 

*ارسلان دو سال عالی را از دست داده است.
ارسلان مطهری روزهای خوبی پشت سر می‌گذارد اما این روزها به خودش هم گفتم نمی‌تواند او را مغرور کند. چون ارسلان دو سال خوب را از دست داده و به آن چیزی که می‌خواسته نرسیده است. اما شکر خدا الان شرایط خوبی دارد و ما از او راضی هستیم و اگر این روند را ادامه دهد می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها