کد خبر : 1600825 | 06 فروردين 1398 ساعت 19:20 | 117.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرتیمی با ما بازی دارد بیانیه می دهد

قلعه‌نویی:مساوی‌گرفتند اما جشن‌قهرمانی برگزار کردند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که این تیم بی آنکه موقعیتی به حریف بدهد، یک گل دریافت کرده است.

قلعه‌نویی:مساوی‌گرفتند اما جشن‌قهرمانی برگزار کردند!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان با حضور در نشست خبری  در ابتدا اتفاقات روزهای اخیر را به مردم ایران و خانواده های داغدار تسلیت گفت و صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: وقتی از موقعیت های خود استفاده نکنید، تنبیه می شوید. پنالتی، 3 قدم و 6 قدم را گل نزدیم و بی موقعیت 3 امتیاز را از دست ندادیم. اگر پنالتی یا موقعیت های سجاد و کومان گل می شد، برنده بودیم. دروازه بان ما به جز ارسال 70 متری که تبدیل به گل شد، روز کم کاری داشت و ضربه ای را به سمت دروازه او زده نشد.

 

وی ادامه داد: ما از شرایط مسابقه دور بودیم و این مسابقه را که باید در گذشته برگزار می شد، در تعطیلات برگزار کردند و البته خب ما سپاهان هستیم و هر گونه که می توانند باید به آن ظلم کنند.

 

او با طعنه به صحبت های تیم ذوب آهن درباره داوری، بیان کرد: از تیم داوری تشکر می کنم. داوران ما داورانی بسیار خوب هستند. از باشگاه ذوب آهن برای بیانیه و پست هایی که منتشر کرد تشکر می کنم و هر چند ما امتیاز از دست دادیم اما تیم داوری بسیار خوب بود.

 

قلعه نویی در واکنش به این موضوع که آیا از عملکرد دفاعی تیم خود راضی نیستید، بیان کرد: شما یک موقعیت 50 درصد از ذوب آهن را بگویید. شما موقعیت دیدید؟ شاید من در جریان بازی ندیدم. دفاع ما بسیار عالی بود و برابر ذوب آهن یک موقعیت هم به حریف نداد. من به بازیکنانم در بین دو نیمه گفتم که پشت دروازه خطا نکنید. من واقعا حضور ذهن ندارم و اگر موقعیت 30 درصد داشتند، بگویید. سجاد و کومان و پنالتی ما در نیمه دوم گل نشدند و گلی که دریافت کردیم روی ارسال 70 متری بود.


او درباره پنالتی خراب شده، اضافه کرد: بزرگترین بازیکنان دنیا پنالتی خراب می کنند. بارسی، زیکو، پلاتینی و دیگران پنالتی خراب کردند. خواهش می کنم وارد این صحبت ها نشوید. راجع به مسائل خوب صحبت کنید.

سرمربی سپاهان درباره تغییر روند این تیم در نیم فصل دوم، افزود: در نیم فصل اول و دوم شرایط امتیاز گیری تغییر می کند. ما در خلق موقعیت از نیم فصل اول بهتر هستیم. برابر فولاد نیز شرایط به همین شکل بود و ما باید به دلیل گل نکردن موقعیت ها تنبیه شویم.

قلعه نویی در پاسخ به موضوعی که درباره بیانیه ذوب آهن مطرح شد، گفت: فلسفه بیانیه ذوب آهن را نمی دانم. ما راجع به یک مساله دیگری صحبت کردیم و آنها بیانیه دادند. ما بیانیه ای ندادیم و هر تیمی که برابر سپاهان می رسد، بیانیه می دهد. ذوب آهن تا به حال یک بیانیه نداده اما حالا هم بیانیه دادند و هم پست گذاشتند. حتما یک معادلاتی در ذهن خود دارند که قانع شدند. پنالتی یک متر داخل بود و حساسیت آنها روی سپاهان است. ذوبی ها به شکلی خوشحال بودند که من فکر می کردم قهرمان شدند.

 

سرمربی سپاهان در پایان صحبت های خود در واکنش به اقدام باشگاه سپاهان برای اهدا درآمد بلیت فروشی دیدار با ذوب آهن به سیل زدگان، گفت: باید از همه نیروها تشکر کرد. از مسئولین نه و باید از نیروها تشکر کرد. هلال احمر، سپاه، ارتش و همه مردم. اگر مدیران کلان مملکت از قبل اتفاقات را رویت می کردند، حوادث کمتر می شد. باشگاه سپاهان یک باشگاه فرهنگی است و ما اگر کاری کردیم، به همین دلیل است. آنهایی که شبانه روز تلاش می کنند و امکانات کمی نسبت به دیگر کشورها دارند، باید مورد تشکر قرار گیرند. اینجا یا خشکسالی است که آب و برق قطع می شود و یا سیل می آید.

دیدگاه‌ها