کد خبر : 1600849 | 06 فروردين 1398 ساعت 22:08 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز جنگ رسانه‌ای بعد از دربی (عکس)

دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن بعد از اتمام دربی امروز هر یک موضع گیری خاصی علیه داوری این مسابقه در صفحات مجازی داشته‌اند‌.

به گزارش "ورزش سه"، اولین دربی سال ۹۸ با هیجان زیاد و البته حواشی خاص خود پایان یافت. از درگیری منصوریان و قلعه نویی لب خط تا اخراج بازیکن ذوب آهن و اعتراض به صحنه های مشکوک در محوطه جریمه همه و همه جزو حاشیه های جذاب شهرآورد اصفهان بود‌.

 

اما بعد از پایان این مسابقه هر یک از این دو باشگاه در صفحات مجازی خود موضع گیری جالبی علیه داوری انجام دادند. مسئولان ذوب آهن با انتشار تصاویری ادعا کردند که خطای پنالتی به ضرر سبزپوشان اعلام شده و مدافع شان پشت محوطه جریمه بر روی سجاد شهباززاده خطا کرده است.

 

1393040

 

از طرفی سپاهانی‌ها هم بیکار ننشسته و به دو صحنه اعتراض زیادی وارد کردند. آنها معتقدند در صحنه پنالتی، دیگر مدافع ذوب آهن شهباززاده را در داخل محوطه جریمه با دست شارژ کرده و پنالتی به درستی اعلام شده است. اما نقطه اوج اعتراض آن‌ها برای صحنه مشکوک در دقیقه ۸۸ است. مسئولان این تیم زردپوش معتقدند هادی محمدی خطای خطرناک را در داخل محوطه جریمه بر روی کی روش استنلی انجام داده که حیدری به راحتی از کنار آن می‌گذرد. همین هم باعث شده سپاهان به راحتی پیروزی را از دست بدهد.

 

1393039

 

تمامی این حواشی و اتفاقات رخ داده در داخل زمین باعث شد کادر فنی هر دو تیم اعتراض شدیدی را به پیام حیدری وارد کرده و روز سختی را برای او و دو کمک اصلی اش ایجاد کنند‌.

 

سپاهان با از دست دادن این سه امتیاز در دقایق پایانی فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد و هم امتیاز با استقلال و تراکتور در رده سوم جدول قرار گرفت. از طرفی ذوب آهن هم به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد و در انتظار برگزاری دیگر دیدار معوقه خود با سایپا است تا به وضعیت صعودی‌اش در جدول ادامه دهد.

دیدگاه‌ها