کد خبر : 1601022 | 08 فروردين 1398 ساعت 00:38 | 195.9K بازدید | 0 دیدگاه

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره گادوین منشا

باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصاحبه ای از گادوین منشا اطلاعیه ای منتشر کرد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره گادوین منشا

 

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی گادوین منشا مطالبی جهت تنویر افکار عمومی ارایه می‌شود. در این ارتباط لازم است این نکته ذکر گردد که با توجه به در پیش بودن دربی و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران و این بازیکن، متن توافق فسخ قرارداد بین دو طرف بعد از بازی روز شنبه  منتشر خواهد شد. هرچند به نظر می‌رسد، این اظهارات غیر فنی، با هدف قرار گرفتن هواداران و باشگاه صورت می‌گیرد که البته این اتفاق با درایت هواداران روی نخواهد داد.

 

درباره جدایی گادوین منشا همه موارد قبل از این، شفاف مطرح شده و تنها برای یادآوری لازم است مطرح کنیم که منشا از نظر فنی نتوانست نظر سرمربی تیم را تامین کند و با توجه به تفاوت شرایط برای بازی در تیمی چون پرسپولیس که ظرفیت‌های خاص فنی، روانی و شخصیتی را طلب می‌کند، این مهاجم به قدری افت کرده بود که برانکو ایوانکوویچ اعلام داشت در صورت ادامه حضور در پرسپولیس نمی‌تواند با تیم اصلی تمرین کند و باید  تمرینات خود را در تیم‌های پایه دنبال نماید. از این رو باشگاه با توجه به شرایط موجود، موضوع فسخ قرارداد را در دستور کار قرار داد.

 

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده :  متاسفانه کیفیت این بازیکن در حدی نبود که باشگاهی برای جذب وی با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شود و در نهایت او طی توافقی که صورت گرفت، بازیکن آزاد شد.

 

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین تکرار می‌شود، توافقی برای پیوستن یا نپیوستن او به تیم خاصی صورت نگرفت. از سوی دیگر از نظر حقوقی هر شرطی بعد فسخ همکاری،  بی معنی تلقی می‌شود چون بازیکن از قید هر قراردادی آزاد می‌گردد.باشگاه در واقع شرایطی را برای حضور وی در تیمی خاص نپذیرفت بلکه وی به دلیل مسایل فنی از سوی سرمربی کنار گذاشته شد و هیچ باشگاهی هم حاضر به پرداخت هزینه برای دریافت رضایت نامه وی نشد تا در نهایت تنها گزینه پیش رو فسخ قرارداد باشد.

دیدگاه‌ها