کد خبر : 1601291 | 09 فروردين 1398 ساعت 21:15 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: به خاطر شعارها بازی را 10 دقیقه متوقف کنید

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی نیز به شعارهای نژادپرستانه علیه هادسن اودوی و رحیم استرلینگ واکنش نشان داد.

ساری: به خاطر شعارها بازی را 10 دقیقه متوقف کنید

به گزارش "ورزش سه"، کالوم هادسن اودوی، وینگر جوان چلسی و رحیم استرلینگ در جریان بازی تیم ملی انگلیس برابر مونته نگرو مورد شعارهای نژادپرستانه هواداران میزبان قرار گرفتند.

کلوپ و گواردیولا علیه این اتفاقات موضع گرفتند و مائوریتزیو ساری نیز معتقد است باید قوانینی سفت و سخت بر علیه نژادپرستی در ورزشگاه های فوتبال وضع شود.

اخیرا باشگاه اینتر به خاطر شعارهای نژادپرستانه هوادارانش علیه کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی به دو بازی بدون تماشاگر محکوم شد ولی هنوز قانون مشترکی در این زمینه وجود ندارد.

 

 

1388648

 

 

هری کین، کاپیتان انگلیس در پایان بازی گفت که قصد داشت تیم را برای حمایت از استرلینگ و اودوی بیرون بکشد.

ساری نیز در این رابطه گفت:« ما نیاز به یک قانون مشخص داریم. قانونی برای همه رقابت های فوتبالی. قانونی که به ما اجازه دهد بازی را متوقف کنیم. ما نیاز به یک چیز متفاوت داریم. می توان پس از شعارهای نژادپرستانه و در اولین اقدام، بازی را 10 دقیقه متوقف کرد.»

 

ساری ادامه داد:« با اودوی صحبت نکردم ولی او شخصیتی قوی دارد و در عین جوانی به خوبی توانسته با این اتفاق کنار بیاید. او را در تمرین با روحیه دیدم. دوست ندارم با او در این مورد حرف بزنم. متاسفانه کاری هم از دست من بر نمی آید. در همه کشورها یک عده احمق وجود دارند و این مشکل بزرگی است.»

 

 

دیدگاه‌ها