کد خبر : 1601564 | 11 فروردين 1398 ساعت 09:34 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رونالدو تا بهبود کامل بازی نمی کند

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل آمپولی از گلزن یووه، مویس کین تمجید کرد و آخرین اخبار درباره مصدومیت رونالدو و دیبالا را به خبرنگاران ارائه کرد.

آلگری: رونالدو تا بهبود کامل بازی نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیروز در هفته بیست و نهم سری آ در خانه خود به مصاف امپولی رفت و درحالیکه کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت موفق شد با تک‌گل پدیده جوان خود مویس کین در دقیقه 72 آمپولی را شکست داده و 78 امتیازی شود. مکس الگری، سرمربی یووه بعد از بازی به تمجید از مویس کین پرداخت و آخرین اخبار درباره مصدومیت رونالدو و دیبالا را در اختیار خبرنگاران گذاشت.

 

آلگری در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" کسی که برای یوونتوس بازی می‌کند باید ذهنیت و روحیه‌ای داشته باشد که در حد و اندازه این باشگاه باشد. فرق کسانی که در باشگاهی به این بزرگی بازی می‌کنند با دیگران، همین است".

 

مکس آلگری در ادامه افزود:" مویس کین هنوز جوان است و باید به تلاش ادامه دهد. در این هیچ شکی نیست. ولی او کیفیت و پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود. من نمی‌خواستم کین را از اول به میدان بفرستم چون می‌خواستم کمی استراحت کند ولی همه دیدند که او بعد از ورود به میدان چه کمک بزرگی به ما کرد".

 

1394050

 

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت:" دیبالا در بازی‌های ملی مصدومیت کوچکی پیدا کرده و ما نمی‌خواستیم در این بازی با به میدان فرستادنش ریسک کنیم. ولی امروز در نیمه اول دچار مشکل شدیم و مجبور شدیم تغییراتی در تیم بوجود بیاوریم. آمپولی تیم خوبی بود ولی ما در نهایت توانستیم بن‌بست را بشکنیم".

 

آلگری درباره مصدومیت رونالدو هم گفت:" رونالدو می‌داند که اگر از نظر بدنی در شرایط آمادگی کامل نباشد به بازی فرستاده نمی‌شود. من حاضر نیستم کل فصل را به خاطر یک بازی خراب کنم. در شرایط فعلی حتی ممکن است رونالدو بازی اول ما با آژاکس در لیگ قهرمانان را از دست بدهد".

 

دیدگاه‌ها