کد خبر : 1601568 | 11 فروردين 1398 ساعت 10:07 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ: فشاری وجود ندارد، فقط تلاش می‌کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش با برد دیروز سیتی در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته می‌گوید هر مدعی قهرمانی با مشکلاتی مواجه خواهد شد ولی لیورپول می‌داند چطور بر فشارها غلبه کند.

یورگن کلوپ: فشاری وجود ندارد، فقط تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید تیمش مثل هر مدعی قهرمانی با مشکلاتی مواجه خواهد شد ولی او و لیورپول تحت فشار قرار ندارند چون برای مقابله با هر مشکلی که برایشان پیش می‌آید یک برنامه ساده دارند که همیشه از آن استفاده می‌کنند.

 

شاگردان کلوپ که تا دیروز با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر بودند، بعد از پیروزی دیروز سیتی مقابل فولام در رتبه دوم قرار گرفتند. لیورپولی‌ها امروز باید در خانه خود به مصاف تیم قدرتمند تاتنهام بروند.

 

کلوپ هر نوع تحت فشار بودن خودش و بازیکنانش را رد کرده و می‌گوید:" در هر مسابقه فوتبال مشکلاتی پیش می‌آید. در این شرایط باید بپذیرید که مشکل دارید. ما تا اینجا مشکلات زیادی داشته‌ایم ولی همین روحیه پذیرش مشکلات باعث شده احساس نکنیم تحت فشار هستیم. من هیچ فشاری احساس نمی‌کنم. ما فقط تلاش می‌کنیم و جلو می‌رویم".

 

1390549

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" برنامه ما خیلی ساده است. تلاش، تلاش و باز هم تلاش. بدون ذره‌ای تردید و دودلی. برنامه ما این است".

 

با توجه به فاصله امتیازی اندک دو تیم لیورپول و منچسترسیتی، تفاضل گل برای این دو تیم اهمیت بیشتری پیدا کرده و در حال حاضر تفاضل گل سیتی (+60) از تفاضل گل لیورپول(+ 52) بیشتر است.

 

اما کلوپ می‌گوید هنوز هفت بازی از لیگ برتر باقی مانده و او فعلا به تفاضل گل فکر نمی‌کند. او در این باره گفت:" من به بچه‌هایم نمی‌گویم به میدان بروید و شش گل بزنید. این به آنها بی‌احترامی خواهد بود. گل در جریان بازی هر زمان که وقتش باشد زده می‌شد. با اینحال این را هم اشاره کنم که ما گلهای زیادی می‌زنیم. خیلی‌ها می‌گویند ما مثل پارسال بازی نمی‌کنیم ولی من موافق نیستم. ما امسال هم باخت‌های خیلی کمی داده‌ایم".

 

 

دیدگاه‌ها