کد خبر : 1601583 | 11 فروردين 1398 ساعت 10:56 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار اسطوره‌های تاتنهام و اینتر با حضور گازا و مورینیو

ورزشگاه تازه‌تاسیس تاتنهام در آخرین تست قبل از افتتاح رسمی، میزبان ستاره‌های بزرگ تاریخ تاتنهام بود که در یک بازی رویایی و نوستالژیک به مصاف اسطوره‌های اینتر میلان با هدایت مورینیو رفتند.

دیدار اسطوره‌های تاتنهام و اینتر با حضور گازا و مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم تازه تاسیس تاتنهام از روز سوم آوریل میزبان هری کین، دله آلی و دیگر ستاره‌های امروز این باشگاه خواهد بود. ولی این استادیوم دیروز میزبان ستاره‌های نام‌آشنای سالهای گذشته بود. در یک بازی رویایی و نوستالژیک، حاضرین در استادیوم تازه‌ساز تاتنهام شاهد حضور اسطوره‌های بزرگی مثل پل گاسکوئین، یورگن کلینزمن، رابی کین، رافائل فان در فارت و بسیاری دیگر از بزرگان دنیای فوتبال بودند.

 

1394073

 

دیدار اسطوره‌های باشگاه تاتنهام مقابل تیم رویایی تاریخ اینتر میلان به هدایت ژوزه مورینیو، آخرین تست پیش از افتتاح ورزشگاه جدید تاتنهام بود که عده زیادی از هواداران سفیدپوشان لندنی را به این استادیوم کشانده بود.

 

1394072

 

تاتنهام پیش از آنکه بتواند میزبان یک مسابقه رسمی لیگ برتر در این استادیوم باشد چند مسابقه به عنوان تست برگزار کرده تا موفق به اخذ گواهینامه ایمنی بشود. بازی دیروز اسطوره‌های تاتنهام و اینتر، این گواهینامه به تاتنهام تعلق گرفته و اسپرز روز سوم آوریل استادیوم جدیدش را به صورت رسمی در بازی مقابل کریستال پالاس افتتاح خواهد کرد.

 

1394075

 

حضور پل گاسکوئین در بازی نمایشی دیروز یکی از اتفاقاتی بود که به شدت با استقبال تماشاچیان روبرو شد به طوریکه با حضور گاسکوئین در میدان، تماشاچیان مدتها او را به صورت ایستاده تشویق می‌کردند. توییتر باشگاه تاتنهام عکسهای زیادی از این بازی منتشر کرده که پل گاسکوئین، رابین کین و دیمیتار برباتوف و یورگن کلینزمن و دیگر ستاره‌های بزرگ حاضر در میدان مثل دیوید ژینولا و دیمیتار برباتوف را به تصویر کشیده است.

 

1394079

 

اسطوره‌های تاتنهام با این ترکیب به دیدار ستاره‌های تاریخ اینتر رفتند: کار، چیمبوندا، باسونگ، تاینیو، اندرتون، هولز، نیلسن، فان در فارت، کلینزمن و رابی کین. ذخیره‌های تاتنهام هم سالیوان، استالتری، پری، فرویند، فالکو، هازارد، گاسکوئین، نعیم، ژینولا و برباتوف بودند.

 

1394080

 

نیمه اول بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید. در  این نیمه گلهای تاتنهام توسط تاینیو، رابی کین و نیلسن به ثمر رسید و سه گل اینتر را هم ورون و سوازو به ثمر رساندند.

 

1394078

 

در نیمه دوم، انتظار تماشاچیان به سر رسید و پل گاسکوئین در میانه تشویق‌های پرشور حاضرین در استادیوم برای تاتنهام به میدان آمد. در این نیمه اینتر برای اولین بار در طول بازی با گل ونتولا از تاتنهام پیش افتاد اما تاتنهامی‌ها خیلی زود با گل دیگر بازیکن تعویضی‌شان دیمیتار برباتوف بازی را دوباره به تساوی کشاندند.

 

1394077

 

اما درحالیکه تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود اینتر موفق شد دروازه اسطوره‌های تاتنهام را باز کند و این بازی در نهایت با نتیجه 5-4 به سود تیم منتخب تاریخ اینتر میلان که با عنوان Inter Forever با هدایت ژوزه مورینیو در این بازی شرکت کرده بود به پایان رسید.

 

 

 

دیدگاه‌ها