کد خبر : 1601593 | 11 فروردين 1398 ساعت 12:10 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام جنگ PSG به یونایتد به خاطر داوید دخیا

روزنامه انگلیسی سان مدعی شد منچستریونایتد اگر به داوید دخیا دروازه‌بان اول این تیم پیشنهاد دستمزد هفته‌ای 350هزار پوندی ندهد او در تابستان پیش رو به پاری سن ژرمن منتقل خواهد شد.

اعلام جنگ PSG به یونایتد به خاطر داوید دخیا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان مدعی شد داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد به باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن که با او تماس‌هایی برقرار کرده و تمایل خود را به جذب او اعلام کرده درخواست دستمزد هفتگی 350هزار پوندی داده و باشگاه فرانسوی با این رقم موافقت کرده است.

 

1394094

 

سان می‌گوید اگر منچستریونایتد با درخواست دستمزد هفتگی 350هزار پوندی دخیا موافقت نکند با فرا رسیدن تابستان او را به PSG خواهد باخت. این در حالی است که گفتگوهای دخیا و یونایتد برای تمدید قرارداد به بن‌بست رسیده و پاری سن ژرمن قصد دارد با استفاده از این وضعیت، دخیا را به خدمت گرفته و او را به گران‌‌ترین دروازه‌بان دنیا تبدیل کند.

 

بر اساس ادعای سان، غول پاریسی قصد دارد با ارائه پیشنهادی 60 میلیون پوندی به دخیا، یونایتد را بیش از پیش تحت فشار قرار دهد. PSG که در اوایل ماه جاری میلادی در لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل منچستریونایتد از دور رقابتها حذف شده به دنبال جانشینی بلندمدت برای جیان‌لوئیجی بوفون می‌گردد.

 

1372532

 

از قرارداد دخیا با منچستریونایتد تنها یک سال باقی مانده و اگر قرارداد جدیدی بین دو طرف امضا نشود دخیا می‌تواند در پایان فصل آینده اولدترافورد را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

 

یونایتد قصد دارد هر طور شده دروازه‌بان اسپانیایی خود را حفظ کند. دخیا در سال 2011 با قراردادی به ارزش 17.8 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید به اولدترافورد آمده بود. شیاطین سرخ قصد دارند برای اطمینان از ماندگار شدن دخیا در یونایتد پیش از پایان فصل جاری مذاکرات دیگری با نمایندگان او انجام دهند.

 

 

دیدگاه‌ها