کد خبر : 1601601 | 11 فروردين 1398 ساعت 12:57 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانی ها مردان برتر روز بیستم لیگ ستارگان(عکس)

شب اول از هفته بیستم لیگ ستارگان در حالی به پایان رسید که ستاره های ایرانی حاضر در این رقابت ها درخشش فوق العاده ای داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، روز بیستم لیگ ستارگان قطر در حالی آغاز شد که در بازی های مهم هفته تیم های الاهلی و الغرافه با درخشش ستاره های ایرانی خود به برد شیرینی رسیدند تا به جایگاه خود در جدول رده بندی سرو سامان بدهند. به خصوص الاهلی که با عبور از سد العربی توانست به جمع چهار تیم بالای جدول برسد.


حضور امید ابراهیمی در ترکیب اصلی و تاثیرگذاری او در برتری سبزپوشان آن هم در دربی با مرتضی پورعلی گنجی به قدری چشمگیر بود که سایت QSL از تصویر فرمانده ایرانی الاهلی در پوستر پایانی این بازی بهره برد. امید روی یکی از دو گل الاهلی نقشی کلیدی داشت ضمن این که در بیشتر نبردهای میانه میدان نیز نمره قبولی گرفت.

 

1394104


در آن سوی میدان الغرافه هم با نتیجه ای پرگل توانست از سد الریان عبور و به الاهلی کمک های شایانی برای رسیدن به چهار تیم بالای جدول داشته باشد. مهدی طارمی مرد اول زردپوشان در مصاف با الریان بود چون هم گل زد، هم پاس گل داد هم یکی از عجیب ترین پنالتی های این فصل را از دست داد تا سوژه رسانه های دوحه شود. به خاطر همین شاهکار بود که سایت QSL برای پوستر بازی از تصویر طارمی بهره برد.

 

1394105

دیدگاه‌ها