کد خبر : 1601605 | 11 فروردين 1398 ساعت 13:08 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

شانسی برای قهرمانی در آسیا نداریم اما ...

حکیم شاکر: الزورا مثل یک شیر می جنگد

حریف عراقی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا با نمایش هیجان انگیز در اولین میزبانی ACL در کربلا نگاه ها به خود را تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از متوقف کردن علیرضا منصوریان و شاگردانش در فولادشهر، الزورا تنها نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه تازه تاسیس کربلا و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر توانست الوصل را با شکست 5-0 روانه خانه کند تا همین نمایش و اتفاقات رخ داده در آن نگاه ها نسبت به اولین تیم عراقی حاضر در ACL را کاملا تغییر دهد.


در شرایطی که برد پرگل برابر حریف اماراتی باعث شد تا الزورا در کمال تعجب به صدر جدول گروه در لیگ قهرمانان تکیه بزند، انتظارات از ستاره های این تیم خیلی بالا رفت. حکیم شاکر برای کم کردن این فشارهای کاذب در گفتگویی با رسانه های عراقی مدعی شد تیمی که در اختیار دارد شانسی برای قهرمانی ندارد اما با این وجود همیشه می جنگد.


حکیم شاکر گفت:« الزورا هم جوان است هم بی تجربه اما یکی از تیم های آینده دار ACL است. ما تیمی هستیم که مثل شیر می جنگیم تا به اهداف خود برسیم و در این راه من به بازیکنانی امید دارم که از تجربه بیشتری نسبت به جوانان تیم برخوردار هستند. شانسی برای قهرمانی در این فصل نداریم با این حال هر هفته بازی در آسیا یک تجربه بزرگ برای ما است و قصد داریم از این تجربیات نهایت بهره را ببریم».

 

1394111

دیدگاه‌ها