کد خبر : 1601606 | 11 فروردين 1398 ساعت 13:10 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناجی علیه دحیل؛نوک پایی که السد را قهرمان می‌کند

تعویض دقیقه 91 سر مربی پرتغالی تمام معادلات الدحیل را برای قهرمانی تغییر داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار این هفته  لیگ ستارگان قطر بین تیم های الدحیل و السد  رو گذشته با نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رسید .


این  بازی که به نوعی آخرین فرصت الدحیل به شمار می آمد در حالی  به میزبانی الدحیل برگزار شد که این دو تیم در فاصله دوهفته به پایان لیگ ستارگان قطر، 4 امتیاز اختلاف داشتند و پیروزی الدحیل دراین دیدار می توانست امید های آنها را برای فتح عنوان قهرمانی  افزایش دهد .


در این بازی ابتدا  "بغداد بونجاح"  مهاجم گلزن و الجزایری السد در دقیقه 26 موفق شد دروازه "امین لکومته" سنگربان الدحیل را بازکند اما درادامه نوبت  "یوسف العربی مراکشی" بود که با دو گل در دقایق  75 و 85 ورزشگاه بن خلیفه را به وجد بیاورد و بازی را به سود الدحیل برگرداند.


درادامه بازی روی فاریا سرمربی پرتغالی الدحیل در حالی که تیمش با نتیجه دو بر یک پیش افتاده بود تصمیم گرفت برای حفظ نتیجه "معزعلی" آقای گل جام ملت های آسیا را در دقیقه 91  از بازی بیرون بیاورد و به جای او "مراد ناجی حسین "را به بازی بفرستد که درنهایت ناباوری همین بازیکن دردقیقه 95 به اشتباه دروازه خودی را بازمی کند تا تمام امید های الدحیل برای کسب عنوان قهرمانی تقریبا به باد رود .


شایدروی فاریا هرگز خود را به خاطر انجام این تعویض نبخشد اما به هر حال می توان گفت این تعویض شاید در تعیین قهرمان این فصل نقش بارزی داشت و از جهتی نقطه عطف این بازی محسوب شد.


مراد ناجی این بار السد را با یک گل به خودی نجات داد تا ژاوی و یارانش به احتمال زیاد به مقام قهرمانی این فصل برسند .

 

 

1394113

 

دیدگاه‌ها