کد خبر : 1601627 | 11 فروردين 1398 ساعت 14:57 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از چهار حریف لیگ برتری و دو حریف آسیایی

منصوریان به دنبال هفتمین بازی بدون شکست

سبز پوشان اصفهانی در صورتی که دیدار امروز برابر صنعت نفت آبادان را با امتیاز به پایان برسانند برای هفتمین بازی پیاپی که مقابل هیچ حریفی شکست نمی خورند.

منصوریان به دنبال هفتمین بازی بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علیرضا منصوریان امروز در بازی هفته بیست و سوم خود در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت خواهند رفت. دیداری که سه امتیاز آن برای ادامه رکورد سبز پوشان اصفهانی ضروری است. حضور علیرضا منصوریان در تیم ذوب آهن پس از آزمون و خطاهای پشت سر گذاشته شده به این روزها رسیده که می بینیم ذوبی ها موفق شدند به رکورد شش بازی بدون شکست در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

 

آنها پس از شکست برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، مقابل چهار حریف در لیگ برتر به میدان رفتند، در ابتدا با ماشین سازی تبریز به تساوی بدون گل رسیدند، پس از آن با تیم پدیده مشهد آن هم در ورزشگاه امام رضا رو به رو شدند دیداری که کسب ۳ امتیاز آن یعنی برتری برابر یکی از مدعیان صدرنشینی در لیگ که قطعآ شیرین خواهد بود و یاران منصوریان موفق به این کار شدند. سومین بازی اصفهانی ها  در ادامه شکست ناپذیری آنها در لیگ برتر به دیدار برابر استقلال خوزستان برمی‌گشت دیداری که با حساب دو بر صفر به سود سبزپوشان به پایان رسید و آخرین بازی آنها نیز در روز ششم فروردین برگزار شد دربی اصفهان که شرح حساسیت آن بر همه روشن است. یاران منصوریان در این بازی برابر یاران قلعه نویی قرار گرفتند و در نهایت توانستند به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کنند.

 

علاوه بر دیدارهایی که ذوب آهن در لیگ برتر به انجام رساند آنها دو بازی نیز در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رساندند. اصفهانی ها در ابتدا برابر تیم الزورا عراق به میدان رفتند با حساب صفر بر صفر  کار خود را به پایان رساندند و سپس در دیداری مهم و البته سخت برابر النصر عربستان قرار گرفتند که با لیاقت خود موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ حریف مهم عربستانی را سرنگون کنند.

 

حالا آنها در بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر باید در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت بروند دیداری که سه امتیاز آن می‌تواند رکورد شکست ناپذیری یاران منصوریان را به عدد هفت برساند. باید دید که ذوبی‌ها در این بازی چه خواهند کرد و چه اتفاقی در انتظار رکورد این تیم قرار دارد.

دیدگاه‌ها