کد خبر : 1601634 | 11 فروردين 1398 ساعت 15:14 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

شفر و استفاده از تاکتیکی که همیشه به آن انتقاد داشت

سرمربی استقلال با استفاده از تاکتیکی که خودش همیشه به آن انتقاد می کرد نتوانست نتیجه بازی برابر پرسپولیس را عوض کند و در نهایت به دومین شکست خود در دربی رضایت داد.

به گزارش ورزش سه، وینفرد شفر در طول دو سالی که هدایت استقلال را بر عهده دارد همیشه اعتقاد داشته بازی با توپ های بلند یک تیم را به موفقیت های بزرگ نمی رساند و آن چیزی که مهم است بازی روی زمین است و باز کردن دفاع حریفان قدرتمند تنها از این راه میسر است.


استقلال در بازی روز گذشته با پرسپولیس بازی را بسیار خوب شروع کرد و در ۲۰ دقیقه اول بازی روی زمین آبی ها چند موقعیت را برای آنها به همراه داشت اما بعد از گلی که احمد نوراللهی وارد دروازه این تیم کرد، آبی ها برنامه هجومی مشخصی برای جبران گل خورده نداشتند.


نکته جالب اینکه بعد از شروع نیمه دوم استقلالی ها برای اینکه بتوانند روی دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کنند ۴۵ دقیقه روی به توپ های هوایی و بلند آوردند که البته در این امر هم موفق نبودند و به هیچ عنوان نتوانستند موقعیت خیلی جدی روی دروازه حریف قدرتمند خود ایجاد کنند تا آبی‌ها شانس بزرگ برای رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند.


موضوع عجیب این است که شفر دقیقا از همان تاکتیکی ضربه خورد که خودش از آن انتقاد می کرد و به جای اینکه با ارائه بازی منطقی تلاش در باز کردن دفاع پرسپولیس کند با روی آوردن به توپ‌های بلند کاری کرد که سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده به عنوان دو دفاع وسط پرسپولیس در مهار آن تبحر ویژه دارند.


استقلال با شکست برابر پرسپولیس بیشتر از همیشه از صدر جدول دور شد و باز هم یک این انتقاد بزرگ متوجه شفر شد، این که او مربی است که در بازی‌های بزرگ به هیچ عنوان نمی تواند نمایش خوب خود در بازی‌های سبک‌تر را اجرا کند.

 

عکس: امیر حسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها