کد خبر : 1601635 | 11 فروردين 1398 ساعت 15:07 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

سون: حالا دیگر همه چیز به بازیکنان بستگی دارد

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام می‌گوید هم‌تیمی‌هایش باید در آستانه نقل مکان به استادیوم جدید باشگاه، تلاش خود را بیشتر کرده و با عملکردی بهتر نشان دهند از سطح بالاتری برخوردارند.

سون: حالا دیگر همه چیز به بازیکنان بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"،  درحالیکه تاتنهام امروز در دیداری بسیار حساس در لیگ برتر در استادیوم آنفیلد به مصاف لیورپول می‌رود، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام از هم‌تیمی‌هایش خواست در آستانه این بازی مهم و در آستانه انتقال به استادیوم تازه‌ساز باشگاه، که از آن به عنوان "بهترین استادیوم دنیا" یاد کرد، تلاش خود را بیشتر کرده و سطح بالاتری از فوتبال را به نمایش بگذارند.

 

1381923

 

تاتنهام با اینکه در سه فصل گذشته همیشه لیگ برتر را به عنوان یکی از سه تیم اول به پایان برده و امسال نیز در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار دارد اما هنوز نتوانسته در دوران سرمربی‌گری مائوریسیو پوچتینو به جامهای قهرمانی دست یابد.

 

تاتنهام که روز چهارشنبه اولین بازی خود در این استادیوم جدید را در مقابل کریستال پالاس برگزار خواهد کرد امیدوار است با برگزاری بازی‌های خانگی‌اش در این استادیوم فوق مدرن، بتواند جایگاه خود را به عنوان یکی از باشگاه‌های برتر اروپا تثبیت کند.

 

سون که در فصل جاری با زدن 16 گل در رقابتهای مختلف یکی از ستاره‌های بی چون و چرای تاتنهام بوده با روحیه دادن به هم‌تیمی‌هایش برای تلاش بیشتر در مدت زمان باقی مانده از فصل گفت:" ما بهترین زمین تمرین دنیا را داریم. ما بهترین استادیوم دنیا را داریم و همه چیز برای ما آماده است تا بتوانیم با بهترین‌های دنیا مقایسه شویم".

 

1394154

 

ستاره کره‌ای تاتنهام در ادامه گفت:" حالا همه چیز در دست بازیکنان تیم است و به عملکرد آنها در زمین بستگی دارد. اینکه بازیکنان جدی و متعهد باشند و از فرصت‌هایشان استفاده کنند در این روزهای حساس اهمیت بسیار زیادی دارد. من بی‌صبرانه منتظر آینده هستم و چشم‌انتظارم که در این استادیوم جدید و با این باشگاه فوق‌العاده عناوین قهرمانی را جشن بگیرم".

 

  

دیدگاه‌ها