کد خبر : 1601640 | 11 فروردين 1398 ساعت 15:32 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان دژاگه، نقش اول صعود تراکتور به رده دوم

کاپیتانی اشکان دژاگه در تراکتور با یک برد عالی و یک بازی زیبا از طرف او همراه بود تا ستاره بی‌چون و چرای برد تراکتور مقابل استقلال خوزستان باشد.

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه در غیاب مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازان در دیدار با استقلال خوزستان بود؛ مسابقه‌ای که اشکان نقش اصلی را در برد قاطع این تیم داشت؛ در این بازی اشکان دژاگه، احمد موسوی را برای نخستین بار در کنار خود می‌دید تا با بازی هماهنگ و یکنواخت در برنامه تیمی جا افتاده نشان داده و در تک تک موقعیت های خلق شده تراکتور نقش اصلی را ایفا کنند.


 
اشکان بعد از دریافت پاس موسوی، یک پاس گل به سوگیتا داد و در گل سوم نیز روی پاس او گلزنی کرد؛ کاپیتان تراکتورسازان قلب تپنده این تیم برابر آبی‌های خوزستان بود و جدا از تاثیرات مستقیم در گلزنی‌ها در تمام دقایق میدان‌داری کرد و با راه انداختن بازیکنان کناری خود خالق موقعیت‌های گلزنی پُرشماری بود.

 

در نیم‌فصل اول تعداد کمی از کارشناسان از نوع بازی اشکان در تراکتور و تفاوت‌های بازی او در تیم ملی انتقاد داشتند ولی در نیم‌فصل دوم او در تراکتورسازی همان اشکان تیم ملی بوده و در دیدار دیروز اشکان تراکتور همان کاپیتان- اشکان- دژاگه تیم ملی بود.

 

روزی که مهندس زنوزی به گادفادر فوتبال آذربایجان معروف شد، دست بر روی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی گذاشت و آن دو را به تیم خود اضافه کرد ولی در آن مقطع همه از سن بالای آنها انتقاد می‌کردند، اما امروز بازی‌های فوق‌العاده آنها نشان می‌دهد که مالک باشگاه تراکتور در هزینه کردن برای آنها به کاهدان نزده و سود حاصل از این خرید به مراتب بیشتر از برد رسانه‌ای از این انتقال بوده است.

 

1394158

دیدگاه‌ها