کد خبر : 1601669 | 11 فروردين 1398 ساعت 18:18 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

۴۵ دقیقه پرحاشیه در تختی آبادان!

نیمه اول دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان دچار حواشی فراوانی شد و سهم میزبان یک اخراج بود.

۴۵ دقیقه پرحاشیه در تختی آبادان!

 به گزارش ورزش سه نیمه اول دیدار دو تیم صنعت نفت و ذوب آهن با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت تا با شروع نیمه دوم هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز و سر و سامان بخشیدن به وضعیت شان در جدول مسابقات لیگ برتر باشند.


اما در نیمه اول این دیدار حواشی زیادی دامن دو تیم را گرفت. ذوبی ها خیلی زود و در دقیقه ۶ با نفوذ ارسلان مطهری به محوطه جریمه و سپس پاسی که برای نیک‌نفس ارسال کرد به گل اول دست یافتند. سپس تیم میزبان که برای به تعادل کشیدن بازی تلاش می کرد ۱۰ دقیقه بعد به گلی دست یافت که با نظر داور هند و مردود اعلام شد. تصمیمی که اعتراض فراوان نفتی ها را به دنبال داشت اما داور رای به ادامه مسابقه داد.


درست چند دقیقه بعد باز هم شاگردان پائولو سرجیو به حملات خود ادامه دادند تا توسط موکومبا  و البته با اشتباه مدافعان حریف به گل تساوی دست پیدا کنند.


 در ادامه و در در دقیقه ۲۶ بازیکنان نفت اشتباهی را در میانه میدان انجام دادند تا توپ به اوساگونا برسد. این مهاجم آفریقایی که قصد نفوذ به محوطه جریمه را داشت با تکل وفا هخامنش متوقف شد تا داور کارت زرد دوم را به این مدافع نشان دهد و با اخراج او خیلی زود نفت را ۱۰ نفره کند تا این کارت قرمز پایانی بر این نیمه پرحاشیه بوده باشد.


نفتی‌ها در نیمه دوم کار سختی برابر شاگردان علیرضا منصوریان خواهند داشت و باید با یک یار کمتر نسبت به آن ها از اندوخته خود محافظت کرده و به عنوان سلطان تساوی های لیگ برتر این روند را ادامه دهند.  از طرفی ذوب آهن هم به دنبال کسب برد و تک رقمی کردن رتبه اش در لیگ برتر است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها