کد خبر : 1601671 | 11 فروردين 1398 ساعت 18:32 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی به لیگ یک صعود کرد

تیم خوشه طلایی در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور قهرمان گروه الف شد و به دسته اول صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 13 تیمی دنبال می شود که در پایان تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم به دسته اول صعود می کنند.

 

تیم خوشه طلایی که 4 امتیاز از داماش گیلان تیم راه یافته به دیدار پایانی جام حذفی پیش بود در بازی امروز در خانه با یک گل از سد تیم شهرداری بم گذشت تا با شکست خانگی داماش در برابر سردار بوکان این اختلاف 7 امتیاز شود. طبیعتا در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها تیم خوشه طلایی را باید قهرمان گروه الف و اولین تیم صعود کننده به لیگ یک برشمرد.

 

تیم خوشه طلایی که رهبری آن برعهده محسن عاشوری بود با اقتدار به لیگ یک صعود کرد. این تیم در 22 بازی انجام داده در 15 بازی طعم شیرین پیروزی را چشید و بیشترین پیروزی را در بین تیم های حاضر در این فصل از بازی ها داشت. از سویی خط دفاعی این تیم با 9 گل خورده بهترین خط دفاعی در گروه الف بازی ها بود.

 

پیش از برگزاری این بازی علی میرزایی، فرماندار ساوه و معاون استاندار با حضور در اردوی تیم خوشه طلایی در خصوص ساخت استادیوم چمن مصنوعی فجر و تعمیرات اساسی و مدرن استادیوم شهید چمران ساوه که میزبان بازی های خوشه طلایی است، قول مساعد داد. همزمان منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه با حضور در اردوی خوشه طلایی ضمن ابراز خرسندی از نتایج تیم، حمایت از خوشه طلایی را وظیفه همه مدیران شهری و استانی دانست.

 

این برای اولین بار است که یک تیم فوتبال از ساوه به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور راه می یابد. پیش از این شاهد حضور نماینده فوتسال ساوه در بازی های لیگ برتر بودیم که مهم ترین تیم شن سا ساوه بود که قهرمانی در لیگ برتر کشور را هم در کارنامه داشت. هر چند این تیم امروز وجود خارجی ندارد.  در حال حاضر هم ساوه در لیگ برتر فوتسال کشور صاحب نماینده است.

 

لازم به ذکر است تیم خوشه طلایی در حال حاضر 51 امتیاز از 22 بازی کسب کرده است و همان طور که اشاره شد تیم داماش با 7 امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد و این بدین معنی است که این تیم هم شانس صعود به دسته اول را دارد و به احتمال قوی به بازی پلی آف راه می یابد.

 

1394191

دیدگاه‌ها