کد خبر : 1601678 | 11 فروردين 1398 ساعت 18:53 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده خط خوردن ایکاردی از بازی با لاتزیو

مائورو ایکاردی با وجود بازگشت به تمرینات اینتر، امشب جایی در فهرست 18 نفره تیمش برابر لاتزیو نخواهد داشت.

پشت پرده خط خوردن ایکاردی از بازی با لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی پس از هفته ها قهر و دوری از تمرینات اینتر، از چند روز پیش به اختلافات پایان داد و تمریناتش را شروع کرد. پیش بینی می شد که او امروز در فهرست اینتر برای بازی حساس مقابل لاتزیو قرار بگیرد اما لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری این بازی اعلام کرد که ایکاردی در فهرست قرار نخواهد داشت.

ستاره آرژانتینی پس از اینکه بازوبند کاپیتانی از او به دلیل خودداری از تمدید قرارداد و اظهارات تند همسرش علیه باشگاه، پس گرفته شد، دیگر در تمرینات حاضر نشده بود و گفته می شود که برخی بازیکنان اینتر نیز با او مشکلاتی جدی دارند.

 

 

1384193

 

 

طبق ادعای دو نشریه معتبر ایتالیایی( گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت)، روز جمعه و در جلسه آنالیز بازی، اسپالتی رو به ایکاردی می گوید که آیا چیزی برای گفتن به هم تیمی هایش دارد؟ ایکاردی که از طرح این سوال شگفت زده شده بود، پاسخ داد:« حتما برای شما و باشگاه شفاف سازی خواهم کرد ولی الان چیزی برای گفتن ندارم.»

در واقع اسپالتی انتظار یک عذرخواهی رسمی از ایکاردی داشت ولی چنین نشد تا نامش از فهرست بازی با لاتزیو خط بخورد. ایکاردی از این جهت متعجب شده بود که در مذاکراتش با مدیران باشگاه بر سر بازگشت به تمرینات، صحبتی از عذرخواهی به میان نیامده بود.

اکنون باید دید که دوری ایکاردی از بازی ها تا کی به طول خواهد انجامید و او در بازی چهارشنبه شب برابر جنووا نیز از فهرست خارج می شود یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها