کد خبر : 1601691 | 11 فروردين 1398 ساعت 19:32 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سومین برد پیاپی علی منصور با ذوب آهن

تیم ذوب آهن در ادامه روند مثبت خود به سومین پیروزی پیاپی در لیگ برتر همراه با علیرضا منصوریان دست یافت.

سومین برد پیاپی علی منصور با ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش تیم ذوب آهن اصفهان در بازی خارج از خانه خود موفق شد صنعت نفت را در آبادان شکست دهد و به سومین پیروزی پیاپی‌اش همراه با علیرضا منصوریان دست پیدا کند.


آنها که خیلی زود در دقیقه ۶ به گل اول دست پیدا کردند، در همان نیمه اول دروازه خود را باز شده دیدند تا در نیمه دوم به دنبال کسب سه امتیاز شیرین از دیار کارون باشند. در نهایت هم همین شد و محمدرضا حسینی با گلزنی در دقیقه ۷۶ دومین برد خارج از خانه ذوب آهن در سه هفته اخیر را رقم زد.


آن‌ها ابتدا در مشهد با تک گل ارسلان مطهری پدیده را شکست دادند و سپس در خانه و ورزشگاه فولادشهر با دو گل استقلال خوزستان را از پیش رو برداشتند تا مقداری از انتهای جدول فاصله بگیرند. این تیم در ورزشگاه تختی آبادان نیز سه امتیاز طلایی از نفت گرفت تا سومین پیروزی متوالی برای شاگردان منصوریان ثبت شود.


البته در این بین ذوبی ها دربی اصفهان را با سپاهان برگزار کردند و به نتیجه تساوی رسیدند که این بازی را باید عقب به حساب آورد و سبزپوشان را صاحب ۹ امتیاز پشت هم دانست.


ذوب آهن با این برد ۲۵ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت و حالا امیدوار است با کسب برد برابر سایپا در بازی عقب افتاده دیگر به رتبه هفتم جدول برسد.

 

دیدگاه‌ها