کد خبر : 1601869 | 12 فروردين 1398 ساعت 16:15 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاراگر: آمار می‌گوید لیورپول امسال قهرمان است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول می‌گوید پیروزی‌های دراماتیک لیورپول در فصل جاری و از جمله پیروزی دیروز مقابل تاتنهام نشان می‌دهد که جام قهرمانی لیگ برتر امسال مقصدی به جز آنفیلد نخواهد داشت.

کاراگر: آمار می‌گوید لیورپول امسال قهرمان است

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول می‌گوید پیروزی‌های دراماتیک لیورپول در فصل جاری و به خصوص پیروزی‌های لحظه‌آخری شاگردان کلوپ، از جمله برد دیروز مرسی‌سایدی‌ها مقابل تاتنهام نشان می‌دهد لیورپول امسال در تک تک بازی‌هایش تا آخرین لحظه برای پیروزی می‌جنگد و این نشان می‌دهد که جام قهرمانی لیگ برتر در پایان فصل مقصدی به جز خانه لیورپول، آنفیلد نخواهد داشت.

 

1289629

 

پیروزی دیروز مقابل تاتنهام که در آنفیلد و با نتیجه 2-1 بدست آمد با گلی که در دقایق پایانی بازی روی ضربه سر محمد صلاح و اشتباه هوگو لوریس و توبی آلدرویرلد به ثمر رسید، از دید کاراگر شبیه آخرین بازی لیورپولی‌ها پیش از وقفه بازی‌های ملی بود. زمانی که شاگردان یورگن کلوپ با پنالتی جیمز میلنر موفق شدند به زحمت و با نتیجه 2-1 از سد فولام عبور کنند.

 

کاراگر در این باره گفت:" در بازی دیروز احتمال پیروزی تاتنهام به خصوص در نیمه دوم بیشتر به نظر می‌رسید ولی خب دیروز یکی از آن روزهای خوب لیورپول بود. روزهای خوبی که شاگردان کلوپ امسال زیاد داشته‌اند".

 

1394442

 

اسطوره لیورپول در ادامه اضافه کرد:" بازیکنان لیورپول دیروز عالی نبودند ولی یورگن کلوپ قبل از بازی هم گفته بود که در مقاطع حساس مثل این هفته‌ها قدرت ذهنی و روحی چقدر تاثیرگذار است. لیورپول دیروز نشان داد که از قدرت روحی و ذهنی کافی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است".

 

کاراگر در ادامه گفت:" می‌دانم لیورپولی‌ها دوست دارند همه بازی‌ها را با اختلاف برنده شوند ولی تاریخ نشان داده تیمی که بازی‌هایش را با گلهایی که در دقایق پایانی می‌زند، پیروز می‌شود در نهایت قهرمان فصل است. همان کاری که لیورپول امسال بارها انجام داده".

 

 

 

دیدگاه‌ها