کد خبر : 1601988 | 13 فروردين 1398 ساعت 15:59 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌ها در نیم‌فصل دوم کوچکتر می‌شوند

امامعلی: مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی داریم

پیکان که بعد از نتایج نه چندان خوب ابتدای نیم فصل دوم در هفته های اخیر به انسجام رسیده و شرایط بهتری پیدا کرده در هفته بیست و چهارم میزبان صدرنشین مسابقات است.

امامعلی: مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی داریم

به گزارش"ورزش سه" پیکان بعد از تساوی 2 بر 2 برابر سپیدرود در هفته بیست و چهارم در یک بازی سخت باید به مصاف پرسپولیس برود. فراز امامعلی مهاجم و وینگر تیم پیکان که در بازی برابر سپیدرود گل اول تیمش را به ثمر رساند درباره شرایط تیمش در آستانه این بازی گفت:« واقعیت این است که در نیم فصل دوم دروازه ها کوچکتر و شرایط مسابقات سخت تر می شوند. تیم  های ته جدولی برای نیفتادن با تمام وجود می جنگند و 5 تیم هم که مدعی قهرمانی هستند. با این وجود ما  تمام تلاشمان را کردیم که بهترین نتیجه را بگیریم و به نظرم بد هم کار نکردیم.»


او با اشاره به بازی روز پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس گفت:« بازی برابر پرسپولیس و استقلال با بازی های دیگر  کمی فرق دارد و همیشه سخت است. این دو تیم طرفداران زیادی دارند و رسانه ها توجه زیادی به بازی هایشان می کنند وهمین برای حریفانشان هم باعث انگیزه می شود. ما هم انگیزه بالایی برای این بازی داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.»


او در این رابطه که چقدر امیدوار است که در ترکیب اصلی تیمش در این بازی قرار بگیرد گفت:« امیدوار که هستم اما هنوز ترکیب  تیم مشخص نشده است. در مجموع اما مهم موفقیت تیم است و هرکسی که بازی می کند انشالله بهترین عملکردش را برای پیکان داشته باشد.»

دیدگاه‌ها