کد خبر : 1602430 | 15 فروردين 1398 ساعت 17:01 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

چالش جدید دستیار سابق کی روش در فوتبال ایرلند

میک مک درموت، دستیار سابق کارلوس کی روش که مدتی کوتاه نیز سرمربی موقت استقلال تهران بود، هدایت تیم گلنتوران ایرلند شمالی را بر عهده گرفت.

چالش جدید دستیار سابق کی روش در فوتبال ایرلند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از بی بی سی، میک مک درموت، مربی 45 ساله  امروز جانشین گری اسمیت در باشگاه گلنتوران شد. اسمیت به دلیل در اختیار نداشتن مدرک مربیگری A یوفا از کار برکنار و مک درموت جانشین وی شده است.

 

 

1395215

 

 

باشگاه شرق شهر بلفاست تا روز یکشنبه مهلت داشت تا یک مربی با مدرک مربیگری معتبر را انتخاب کند و در نهایت مک درموت به این سمت برگزیده شد. مک درموت دو دهه است که در کشورهای مختلف چه در رده باشگاهی و چه ملی سابقه فعالیت دارد و در سال های اخیر نیز دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بود و حضور در جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 را تجربه کرد.

کی روش که پس از ترک ایران هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفت، به مک درموت پیشنهاد داده بود تا به کادر فنی کلمبیا ملحق شود ولی او ترجیح داد همراه خانواده اش در ایرلند شمالی بماند و اکنون از پذیرش هدایت گلنتوران که فعلا در رده هفتم لیگ برتر ایرلند شمالی قرار دارد، راضی و خوشحال است.

او در همین رابطه گفت:« این لحظه ای بزرگ و هیجان انگیز برای گلنتوران و من است. به من گفته شده است که باشگاه قصد دارد تا با صرف هزینه ای زیاد، دست به تحولی اساسی در تیم بزند و خوشحالم که بخشی از این پروژه خواهم بود. می خواهم خودم را تمام وقت، وقف تیم کنم و هواداران را با کسب جام خوشحال کنم. در باشگاه همه اهدافی یکسان داریم. مسئولان باشگاه را جاه طلب و با اهدافی بزرگ دیده ام و امیدوارم بتوانیم به سهمیه اروپایی برای فصل بعد دست یابیم.»

 

دیدگاه‌ها