کد خبر : 1602431 | 15 فروردين 1398 ساعت 17:16 | 130.5K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی- بارسلونا؛ بدشانسی در مهم‌ترین بازی زندگی!

ستاره ملی پوش فوتسال ایران وضعیت مبهمی برای دیدار حساس غیرت مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

طیبی- بارسلونا؛ بدشانسی در مهم‌ترین بازی زندگی!

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی که سومین سال حضور در باشگاه غیرت را پشت سر می‌گذارد، در هر فصل موفق به کسب جام با این تیم شده و تمام قهرمانی را همراه تیمش در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ قزاقستان به دست آورده و دو بار نیز همراه غیرت در جام بین‌المللی ارمنکو کاپ روسیه به این مهم رسیده است.

 

این فوتسالیست ایرانی که در دوره گذشته جام جهانی همراه تیم ملی به مقام سوم و در جام ملت‌ها به قهرمانی رسیده بود، دو سال قبل هم با تیم غیرت قزاقستان در جایگاه سوم لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نیز این فرصت را دارد تا همراه تیمش مجددا صاحب عنوان شود.

 

غیرت قزاقستان که دو قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، در فصل جاری لیگ قهرمانان نیز بعد از صدرنشینی در مراحل مقدماتی و گروهی، روز ششم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آلماتی آرنا قزاقستان باید دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را برابر بارسلونا اسپانیا برگزار کند؛ دیدار حساسی که می‌تواند مهم‌ترین بازی حسین طیبی قلمداد شود.

 

طیبی که بعد از قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و برخورد غیرت با بارسلونا، امیدوار به درخشش برابر نماینده اسپانیا بود تا همچنان برترین گلزن تیمش در این رقابت‌ها بماند، در تمرین اخیر غیرت آسیب جدی دید و از ناحیه دست راست دچار شکستگی شد تا به اجبار دست او گچ گرفته شود.

 

پزشکان میزان دوری طیبی از میادین را سه هفته عنوان کردند ولی این فوتسالیست ایرانی امیدوار به بهبود آسیب دیدگی‌اش است تا هرچه زودتر شرایط بازی را پیدا کند و مقابل بارسلونا به میدان برود.

 

 

 

 

 

1395218

 

 

دیدگاه‌ها