کد خبر : 1602726 | 16 فروردين 1398 ساعت 23:32 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: هواداران بارسا نباید گریزمان را هو کنند

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، از هواداران تیمش خواست تا در دیدار فردا شب مقابل اتلتیکو مادرید، آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی حریف، را هو نکنند.

والورده: هواداران بارسا نباید گریزمان را هو کنند

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته شایعات زیادی در مورد انتقال گریزمان به بارسلونا مطرح بود اما او ترجیح داد که قراردادش را با اتلتیکو تمدید کند.

به تازگی بار دیگر این شایعه مطرح شده اما گریزمان در مستندی که توسط کمپانی جرارد پیکه تهیه شده، اعلام کرده که از این شایعات خسته شده است.

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، نیز تاکید کرد که به احتمال 1000 درصد، گریزمان فصل بعد هم در اتلتیکو خواهد ماند.

همین مسئله باعث شده تا احتمال واکنش هواداران بارسلونا علیه گریزمان در بازی فردا مطرح شود اما والورده ترجیح می دهد که هواداران تیمش کاری به ستاره تیم حریف نداشته باشند.

او به خبرنگاران گفت:" می خواهم هواداران به ما توجه داشته باشند، نه بازیکنان حریف، از ما حمایت کنند و به آنها توجه نداشته باشند. من دوست ندارم وقتی به زمین تیم های حریف می رویم، هو شویم. این مثل این است که هواداران بیشتر به تیم حریف اهمیت می دهند، تا تیم خودی. ما برعکس این را می خواهیم.

 

1395414

 

هر بازیکنی آزاد است تا در مورد آینده اش تصمیم گیری کند، مانند باشگاه ها که تصمیم می گیرند چه بازیکنی را نگه دارند. هر کسی آزاد است تا برای خودش تصمیم بگیرد و این هم تنها یک بازی دیگر برای ماست. گریزمان بازیکن فوق العاده ای است بنابراین ما مراقب خواهیم بود اما نه چیزی بیش از این.

من مربی تیمی هستم که فردا با تیم دیگری بازی می کند که مربی و بازیکنان دیگری دارد. من دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر تیم ها صحبت کنم، همان طور که دوست ندارم مربی تیم حریف در مورد تیم من حرف بزند. مسئله احترام مطرح است."

بارسلونا قصد داشت در ژانویه، آلوارو موراتا را از چلسی بخرد اما او در نهایت ترجیح داد به اتلتیکو مادرید برود و باشگاه کاتالانی هم پرینس بواتنگ را از ساسولو به خدمت گرفت.

والورده در این مورد گفت:" این مانند همه انتقال های دیگر است. در مورد او به عنوان یکی از اهداف بازار نقل و انتقالات صحبت شد، مانند خیلی های دیگر، اما او اکنون بازیکن اتلتیکو است. اگر او به اینجا می آمد، نقش او مهاجم دوم بود اما اکنون در اتلتیکو شرایط دیگری دارد بنابراین هر بازیکن باید فکر کند که چه می خواهد.

بواتنگ به اینجا آمد اما خیلی بازی نمی کند ولی ما این را از همان ابتدا به او گفته بودیم."

دیدگاه‌ها