کد خبر : 1603250 | 19 فروردين 1398 ساعت 11:04 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

فوساتی با عبدالغنی به کنفرانس می آید

اقدام جالب سرمربی الاهلی در آستانه بازی پرسپولیس

سرمربی اروگوئه ای در شرایطی امروز کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از رویارویی با پرسپولیس را برگزار می کند که تصمیم جالبی گرفت.

اقدام جالب سرمربی الاهلی در آستانه بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دیروز رسانه های سعودی اعلام کردند حسین عبدالغنی به دلیل رد شدن در تست های پزشکی فرصت حضور در فهرست بازی با پرسپولیس را از دست داده است. با این وجود خورخه فوساتی تصمیم گرفت این ستاره 42 ساله و سرشناس را با خود به دبی ببرد تا از نظر روحی روانی تیمش را شارژ کند.


عبدالغنی که از جمله چهره های تاثیرگذار فوتبال عربستان است با کاروان الاهلی به دبی رفت و دیروز در اولین جلسه تمرین در ورزشگاه حمد بن خلیفه نیز حضور پررنگی داشت و جلسات او با مربی اروگوئه ای به سوژه اصلی این تمرین تبدیل شد. بعد از اتمام تمرین باشگاه الاهلی رسما اعلام کرد در کنفرانس مطبوعاتی امروز قبل از بازی با پرسپولیس عبدالغنی در کنار فوساتی به سئوالات پاسخ خواهد داد.


این تصمیم سرمربی اروگوئه ای و باشگاه الاهلی باعث تعجب رسانه های عربستانی شد تا جایی که سایت "اخبار 24" ریاض از آن به عنوان تصمیم عجیب خورخه فوساتی یاد کرد چون بازیکنی را با خود به کنفرانس می برد که شانس بازی مقابل پرسپولیس را ندارد.

دیدگاه‌ها