کد خبر : 1603477 | 20 فروردين 1398 ساعت 00:33 | 64.7K بازدید | 1 دیدگاه

حسرتی که زکی پور به دل استقلالی ها گذاشت

سیو نجات بخش حسینی مقابل مورچه اتمی

شروع توفانی الهلالی ها در نیمه دوم می رفت با گلی زودهنگام کار را برای استقلال سخت کند اما یک سیو طلایی دیگر آبی ها را نجات داد.

سیو نجات بخش حسینی مقابل مورچه اتمی

 

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در اولین بازی آسیایی خود در این فصل مقابل الهلال به میدان رفت تا یکی از دشوارترین و در عین حال حساس ترین آزمون های خود در ترکیب استقلال را پشت سر بگذارد. حسینی که خوب می دانست این بازی از چه اهمیتی در بازگشت تیم به تورنمنت برخوردار است با انگیزه های زیادی به میدان رفت و نمایش خوبی هم تا قبل از اشتباه مرگبار مدافع چپ استقلال در راه بسته نگه داشتن دروازه ارائه داد.


اوج هنرنمایی های سیدحسین در آغاز نیمه دوم بود، جایی که در دقیقه 50 بازی سباستین جووینکو ایتالیایی در یک رفت و برگشت صاحب موقعیت فوق العاده ای در محوطه جریمه استقلال شد تا با به ثمر رساندن گل اول الهلال امید را به اردوی قهرمان عربستان بازگرداند غافل از این که ضربه دیدنی او را سیدحسین حسینی با پا به خوبی دفع و سپس در آغوش خواهد کشید. گلر استقلالی ها در حالی مورچه اتمی ایتالیایی را ناکام گذاشت که گل شدن این توپ می توانست آبی ها را در موقعیت خطرناکی قرار بدهد.


مقاومت سیدحسین برای بسته نگه داشتن دروازه و ثبت یک کلین شیت فراموش نشدنی مقابل قهرمان عربستان و ستاره های میلیون دلاری این تیم از قاره اروپا در نهایت با اشتباه مرگبار میلاد زکی پور در دفع یک توپ ساده شکسته شد تا بافتیمی گومیس فرانسوی نامش را در میان گلزنان ثبت و حسرت بزرگی برای حسینی به جا بگذارد گرچه با این اتفاق هم نمی توان از کار بزرگ گلر جوان و ملی پوش استقلالی ها به سادگی گذشت.


اعتماد به نفس و روحیه بالا در تمامی خروج ها و یورش های بازیکنان الهلال باعث شد تا سیدحسین در بازگشت دوباره به بازی های آسیایی نمره قبولی بگیرد تا جایگاهش در ترکیب اصلی تثبیت و او با انگیزه های بالا برای جدال حساس با سپاهان در لیگ برتر آماده شود، جدالی که خاطرات شیرینی برای او در جا افتادن در ترکیب استقلال به همراه دارد.

دیدگاه‌ها