کد خبر : 1603943 | 21 فروردين 1398 ساعت 21:21 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

لاکازت:

اوزیل همچنان یکی از لیدرهای آرسنال است

الکساندر لاکازت، مهاجم آرسنال، معتقد است که مسوت اوزیل علی رغم حرکتی که در دیدار مقابل اورتون انجام داد، همچنان یکی از لیدرهای توپچی هاست.

اوزیل همچنان یکی از لیدرهای آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در دیدار این هفته مقابل اورتون با نتیجه 1-0 شکست خورد و اوزیل که در این دیدار نمایش خوبی نداشت، در نیمه دوم تعویض شد. او زمانی که روی نیمکت بود، با مشاهده درگیری اونای امری با مارکو سیلوا، سرمربی اورتون، کاپشن اش را به سمت مربی حریف پرتاب کرد؛ اقدامی که با انتقاداتی همراه شد.

اوزیل یکی از کاپیتان های آرسنال در این فصل است و لاکازت معتقد است که اتفاق اخیر تاثیری روی جایگاه او در این تیم ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" او همچنان یکی از لیدرهای تیم است؛ و می داند  که نباید آن کار را انجام می داد. وقتی به دلیلی ناراحت هستید، گاهی اوقات کارهایی انجام می دهید که نباید بکنید. آن اتفاق رخ داده اما حالا همه چیز خوب است."

 

1396089

 

آرسنال فردا شب در لیگ اروپا مقابل ناپولی قرار می گیرد و اونای امری تایید کرد که احتمالا پی‌یر امریک اوبامیانگ می تواند در این دیدار به میدان برود. لاکازت در مورد هم تیمی اش گفت:" بله، اوبا بازیکن خوبی است. ما در کنار هم خوب بازی می کنیم اما من بازی کردن در کنار هم تیمی هایم را دوست دارم، نه فقط اوبا یا یک بازیکن خاص.

اگر گل های زیادی بزنیم، به خاطر این است که هم تیمی های مان، ما را در این موقعیت قرار می دهند و توپ های خوبی به ما می رسانند تا گل بزنیم. اگر آنها توپ های خوب برای گلزنی به من برسانند، من دیگر مشکلی ندارم."

دیدگاه‌ها